Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 30 listopada 2012

Dostaję i rozdaję upominki - czyli tworzę różności

Wczoraj dostałam przepiękne ozdoby wykonane techniką papierowej wikliny  od Magdy z bloga Hand made by Maggii jest to prezencik wymiankowy :) Dziękuję prześlicznie za wspaniałą choinkę , serduszko i uroczy dzwoneczek :)))
Ida dawno już oj dawno zapragnęła szydełkowe bombki . I takie do niej powędrowały -umówiłyśmy się że będzie sama usztywniać ;)))
A takie drobiazgi - gwiazdki i sopelki z wplecionymi koralikami powędrowały do moich rehabilitantek , były też i ciasteczka  ;)


A u mnie w ogrodzie wiosna - jedna z prymulek obsypuje się kwieciem

Fajnie że jesteście , super że do mnie zaglądacie i miłe słówko zostawiacie - dziękuję ;))))

Zapraszam chętnych na zabawę  Podaj Dalej  będą to szydełkowe ozdoby Świąteczne ;)
Pozdrawiam i do miłego

10 komentarzy:

  1. Fajne prezenciaki, ale nie mniej ładne pojechały w zamian. Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenciki,
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wymianka! Wiklinowy dzwoneczek śliczny :)
    A Twoje bombki cudne :) Pozdrawiam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wymiankowe prezenciki :)) pozdrawiam Viola
    ps. u Ciebie kwiatuszki kwitną a u mnie śnieg pada...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też śniegu wyglądam, bo jak mróz ściśnie to taka kołderka wszystko by otuliła :)))

      Usuń
  5. Jesteś szczęściarą!!!!Cudeńka świąteczne śliczne:)))Pozdrawiam cieplutko:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie dziękuję za odwiedzinki i miłe komentarze , które mnie uskrzydlają :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna wymianka :) śliczne rzeczy zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń