Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 18 czerwca 2018

Drobiazgi - szydełkowe

 Ale jakże przydatne ;) I tak gdy nie wiadomo za co się złapać, to najlepiej stworzyć coś małego, Powstały trzy zakładki ... w użytku się okaże czy ogonek nie będzie się zwijał( czy trzeba będzie usztywnić :)
 I żółte ubranka na świeczki

ładnie zakrywają blaszkę. I tak wyglądają w mym świeczniku ( serducho kiedyś dostałam od Ani : )
Miło mi Cię gościć :)
Pozdrawiam serdecznie

wtorek, 12 czerwca 2018

Kolejne małe serwetki i podusie

Jakiś czas temu ( sory małe zaległości ) powstały kolejne dwie szydełkowe nieduże serwetki z cieniutkich nitek.
serwetki te i z poprzedniego postu, powstawały z myślą, by ozdobić podszewki na poduszki. I dwie te wybrane dla wybranej osoby Anitki  przyszyłam. I tak się prezentują...chyba trafiłam z prezentem ;)
haha ok, ok jeszcze się nie zebrałam by dwie pozostałe serwetki przyszyć, a już w głowie co innego  bym  widziała - dobrze że czasu brak to i kolejnej robótki nie rozgrzebię  ;)
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny :)



czwartek, 7 czerwca 2018

Dwie małe szydełkowe serwetki

Zależało mi by były niewielkie oj naszukałam się wzorów - powstały dwie, bo zostały zrobione z różnych nitek cieniutkich bo bodaj 800 i przeszło 1000 w 100g

cel osiągnięty trzeba stworzyć kolejne ;)
pozdrawiam

poniedziałek, 4 czerwca 2018

Przeczytane maj

Zapraszam jak co miesiąc do krótkiego przeglądu czytelniczego może i tym razem coś dla siebie wypatrzysz :)
Czytelniczą przygodę w maju zaczęłam od  dreszczyka emocji 2 pierwsze pozycje- to jest na prawdę dobre. Polecam :)


Opiat-Bojarska Joanna - Gra o wszystko tom 3
Czy to samobójstwo jak najbardziej pasuje. Kolejna osoba - czy to możliwe by było to samobójstwo.  Do sprawy zostaje przydzielona Urszula profilerka, a głównym podejrzanym  jest  jej przyjaciółka ... wciągająca lektura polecam. cytat "TO GRA POZORÓW ZWANA UWODZENIEM. UWAŻAJ, CZEGO PRAGNIESZ, BO ZA GRZESZNE PRZYJEMNOŚCI TRZEBA BĘDZIE ZAPŁACIĆ WYSOKĄ CENĘ. " 456st 2017 r wy.

Puzyńska Katarzyna - Nora tom 9
Ojej jakie grube tomisko spokojnie można było by odchudzić ;) Zagadkowe te morderstwa, ciężkie wątki, które nijak nie chcą do siebie pasować. Nasi bohaterowie  dwoją się i troją by dojść gdzie leży początek tej historii, oczywiście oprócz tego autorka zaserwowała nam sporo prywatnych spraw - dzieje się oj dzieje ;) Świetna kolejna cześć polecam :) 816st 2018


Ale jak najbardziej króluje  u mnie obyczajówka  - już coś tych autorek czytałam ;)

Mirek Krystyna - Światło o poranku  cz2
Pierwsza część podobała mi się bardziej, może dlatego że czytałam przed Świętami a tam była świąteczna atmosfera ;)  A tu każdy z bohaterów musi na nowo ułożyć sobie życie ... czas by dawna miłość przemieniła się w nowa, by bracia spotkali też wybranki. Wyjaśniły się sprawy sprzed lat ....a może i warto powalczyć o te iskrę w małżeństwie. Wiele się dzieje i są to różne sytuacje, czyli fajna dobra obyczajówka.
350 st 2018 r wy

Cygler Hanna - Nowe niebo
Przełom XIX i XX w.Ameryka to nowa przystań  rodziny Halmanów i wielu Kaszubów. Ksero typ to mężczyzna zarabia, a kobieta dom- dzieci, różnie to bywało za zamkniętymi drzwiami. Felicja chciała być niezależna a zarazem stworzyć rodzinę trudne były to wybory .
372 st 2018 r wy

Jeromin-Gałuszka Grażyna -Zmowa byłych żon
Tytuł mnie przyciągnął i liczyłam że żony będą nieźle knuły, co innego miałam na myśli ;) Naszym bohaterką trafił się cwaniak, co to szybko poślubi i na bruk wyrzuci, dla kolejnej młodszej. Zmowa jest, wymiana słowna jak najbardziej i  ta końcówka  jakże inna- może zaskoczyć ;) 408st 2018 r wy.


 Trzeba też sięgnąć po coś - kogoś, kogo jeszcze nie znam ;)


Lis Agnieszka -Latawce
Powieść oparta na prawdziwych wydarzeniach pisana dialogiem. Młody chłopak zagubiony poszukujący drogi do ... gubi się i mimo starań kochającej matki, która tez nie wszystko w porę wyłapuje .... trudno jest złapać nić porozumienia, może się wydawać ze to nie nas dotyczy i nas to nie spotka ..... " a latawce to wolność tylko człowiek nie ma skrzydeł". 152st 2018 r wy


Grygier Marcin - Nie patrz w tamta stronę
Debiut z mocnym wejściem w świat kryminału. I było by fajnie, gdyby więcej w mej pamięci pozostało. Może kolejne spotkanie z pijącym komisarzem bardziej utkwi mi w głowie. 448st 2016 r wy.

W maju bez książki spędziłam bodaj 5 dni - 2 dni odpoczywały oczy, a 3 dni wypoczywałam ;)
Podsumowanie :  przeczytałam 37 książek i 11573  +3002 =14575 stron

A Ty co fajnego przeczytałaś :)
Pozdrawiam serdecznie i wielu ciekawych książek w czerwcu życzę :)




 

piątek, 25 maja 2018

W maju w ogrodzie pare widoków

To pozostanę w tym miesiącu w temacie ogrodowym i dziś zapraszam Cię na kolejny spacer po mym ogrodowym zakątku :)
Jedni przekwitają inni zakwitają i tak na rabatce gdzie był piękny rządek tulipanów zakwitła szałwia
i z drugiej strony
idźmy dalej przy grillu
 przy złotokapie zakwitł uroczo rh
i widok w głąb ogrodu
to może i z drugiej strony haha kwitnących z daleka nawet nie widać ;)
kępka irysów coś mi przysychają
i moja ulubiona rabatka z hostami, żurawkami... cudny widoczek

 a na podwyższonej rabatce  tej w dali dzwonki, begonie
Dziękuję serdecznie że zajrzałaś do mnie - miłego weekendu życzę :)
Pozdrawiam


czwartek, 17 maja 2018

W mym ogrodzie

Dziś tak skromnie bo zapraszam Cię na rzut okiem na tę rabatkę gdzie szalały płomyki ...
były też najpiękniejsze prymulki
jakiś orlik
ups ten się sam wepchnął z rondka ;)
i moja piękność kalina
w towarzystwie hmmm azali
jest też przecudnego kolorku różanecznik jak się nie mylę (zawsze przymarzał )na zdjęciu ciut za różowy

Piękna rabatka po przekwitnięciu będzie czekać na kwitnienie hortensji.
To może jeszcze mały spojrzenie na mizerotę, ale ładnie kwitnącą rh
i uroczego złoto-kapa

Dziś były zdjęcia z bliska, ale mam nadzieje że moi kwitnący Ci sie spodobali :)
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam wkrótce na kolejny spacer.





poniedziałek, 14 maja 2018

Wiosna w ogrodzie

Szybko stanowczo za szybko ta wiosna przemija. haha albo mi tak czas ucieka ;)
Coś tam jeszcze udało mi sie złapać z tych moich kwitnących zatem zapraszam na kolejny spacer po ogrodzie :) Rabatka z drugiej strony domu tak tak, ta ulubiona, z hostami i żurawkami, ale na nie jeszcze będzie czas - a na razie ...tulipany , prymulki uroczy rządek i psi ząb
 na skraju szafirki ... te grube są bajeczne
 jest i dąbrówka i takie białe kwiatuszki
Na podniesionej rabatce niestety nie udało mi się uchwycić tulipanków ( wyjechałam ) kwitły tylko 3 dni - zostały tylko szafirki
na wjeździe kwitła bergenia
a z drugiej strony domu też było parę wiosennych kwiatków
 iryski się zlewają z liśćmi - trzeba będzie znaleźć inne miejsce hmmm fioletowe chyba nie zakwitną
 na skalniaku płomyki i takie białe kwiatuszki

Miło mi było Cie gościć  i oczywiście zapraszam ponownie :)
Pozdrawiam serdecznie