Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 14 grudnia 2012

Prezencik -wymiankowy

Dzisiaj dostałam wymiankowy prezencik od Iwonki z bloga Twórczy kącik 
Iwonko dziękuję serdecznie za śliczny przepiśnik , notesik, za własnoręcznie wykonaną karteczkę i te cudne bombeczki a i przepiękną bransoletkę :)))

A za oknem zimno i biało , od czasu do czasu ktoś z pobliskiego świerku  do mnie zagląda  tym razem była to sójka ;)
Pozdrawiam serdecznie

7 komentarzy:

  1. Śliczności dostałaś od Iwonki :) Mi też podarowała śliczne karczoszki i adresownik :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I wszyscy w koło się obdarowywują :DD
    Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prezenty !!! Świerku przy oknie i ptaków przylatujących zazdroszczę... Miłego dnia !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty fajne [miło jest dostać ale nie mniej dawać] mój ogród również odwiedzają sójki [krzykliwe ptaki]zauważyłaś mamy po tyle samo obserwatorów milusińsko pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne prezenty
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ślicznie za miłe wpisy - oj fajnie jest dostawać takie wspaniałości :)))

    OdpowiedzUsuń