Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 21 stycznia 2019

Podsumowanie -zużyć i kupić tylko niezbędne 2018

Jak ten czas szybko leci haha już połowa stycznia dawno  za nami to i z małym opóźnieniem podsumowanie cyklu" zużyć i kupić tylko niezbędne" które prezentowałam  tu na blogu kwartalnie III, III, IV Cel ograniczyć zakupy, by zużyć to co posiadam, jak wyszło .....zapraszam na podsumowanie :)

I tak zużyłam( niektóre produkty używali też mąż i syn) ok 130 kosmetyków wszelakich- wynik podobny do zeszłego roku

u mnie najwięcej wychodzi
 mydeł w kostce 10 szt + płynne 9 szt (te to różnej pojemności były)
10 szt -balsamy, masła
9 szt - żeli do mycia
15 szt- produkty do twarzy (bez maseczek jednorazowych)
10szt -do włosów odżywki
6 szt -szampony
12 kremów do rąk
6 past do zębów


Jakiej firmy kosmetyków  najwięcej używałam wyszło że  Yves Roche...(kolaż zrobiony ze zdjęć które posiadałam, a nie z kosmetyków które zużyłam w 2018 roku ) To tak dla przykładu ...
22 szt Yves Roche Francja
13szt Farmona -Polska firma
 8 szt  AA Polska
7 szt  Luksja  
 7 szt BeBeauty dla biedronki
haha te same marki co w roku 2017 tylko zamieniły się miejscami

Kosmetyki się zużywają to i się kupują ja sobie zakładałam że w minionym roku nie będzie szaleństw by zużyć to co posiadam, a kupię tylko to co niezbędne ....no cóż poległam, bo jednak pokusa była mocniejsza i nadal mam spory zapas ;)

kupione
dobre promocje kuszą tam gdzie robią przeceny/ wyprzedaże, gdzie jest 2+ 2 ...(kupujemy dwa kosmetyki, a kolejne dwa dostajemy obecnie za grosz)
są i promocje - 30%, -40% bywa że i więcej
i nabyłam tak zwane niezbędne haha coś dużo tych mydeł ....
Podsumowując wychodzi na to, że tyle zużyłam co i prawie  kupiłam  - czyli się nie popisałam ...bywa :( 
Wydałam około 527 zł zaoszczędzając do cen w danym sklepie około 500 zł

 Dziękuję, że byłaś ze mną w tym zmaganiu,  hmmm i chyba i w tym roku dalej muszę ten cel kontynuować  jak myślisz ;)
Pozdrawiam serdecznie 



14 komentarzy:

  1. Beatko ,pozostaje w nieustającym szoku:)buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty Anitko - dodatkowej szafki na kosmetyki nie mam, czyli nie jest źle ;) buziaczek

      Usuń
  2. ale dokładne podsumowanie, ja też zawsze mówię, że będę kupować mniej,a wychodzi tak, że półki od kosmetyków się uginają:) Życie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na półkach u mnie to bym rzekła w miarę luz, ale paręnaście sztuk nie otwartych jeszcze kosmetyków mam w zapasie ;) Kosmetyki to kuszący produkt i wszędzie dostępny ach niestety :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. eeee chyba nie wiem co napisać, no uzależniłaś się od kosmetyków dziewczyno ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm Aniu chyba przyszedł taki moment, że pragnę wielu kosmetyków wypróbować - a niektóre z nich to podstawa naszej higieny osobistej :) Wprawdzie powinno się po naturalne produkty sięgać, ale kto dziś ma czas...( ja pijam tylko herbatki) pozdrawiam

      Usuń
  4. Ojojoj !!! Wydaje mi się, że nie używam tak dużo kosmetyków, ale kto wie !? Nigdy ich nie policzyłam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu i trafne stwierdzenie jak się nie policzy to tak na prawdę się nie wie ile tego nam wychodzi ...no chyba, że nie mamy potrzeby używać kremów, czy innych smarowideł ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Beatko,podziwiam.podziwiam!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu systematycznie używam paru produktów i tak w przeciągu roku potrafi się tego nazbierać troszeczkę ;) pozdrawiam

      Usuń
  6. Ale fajne podsumowanie, ja nigdy nie pomyślałam, żeby to podliczyć... a pewnie byłoby ciekawie :D
    Też mam silne postanowienie, że muszę zużyć to co posiadam, bo nazbierało się trochę kosmetyków i czekają na swoją kolej :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak jest to taki ciekawy rzut okiem na to co się używało w minionym roku- fajna sprawa ;) Postanowienie i u mnie: nie ulegać pokusie kupna... haha ale te promocje czasami są takie silne ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Swietne podsumowanie! U mnie zawsze wychodzi najwiecej zeli :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myć się trzeba, a żel to teraz taki podręczny produkt jest :)
      pozdrawiam

      Usuń