Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

czwartek, 17 grudnia 2020

Ozdoby z szyszki

 W poprzedni poście już był podobny stroik -  tym razem stworzyłam dla siebie 

deseczka w złotym odcieniu i niektóre szyszki też, lekko złotem oprószone ;)


przy drzwiach postawiłam taki wazon szyszka i lampki - świetnie świecą 


trochę wsypałam w kosz 

a resztę sosnowych szyszeczek, tak po prostu wsypałam w wazon ( małe ma wejście dłoń się nie mieści to i lampek brak ) tak stoi na podłodze

mam i taką szyszkę, która ozdobiła parapet 

I tak w tym roku szyszka zamieszkała u mnie w domu :)

Pozdrawiam serdecznie lubicie takie naturalne ozdoby :)





10 komentarzy:

  1. Cudnie, z pomysłem i nastrojowo. Powoli czuć już zbliżające się Święta. Beatko, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję tak jakoś szyszka mnie dopadła :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Jesteś Beatko super ekologiczną osóbką:) Ja w poniedziałek poszaleje w pracy.buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po sklepach nie hasam, to Anitko wyciągam to co uzbierałam i jak widać, można zrobić coś z niczego haha :)
      pozdrawiam i buziaki

      Usuń
  3. Świetne te ozdoby Ci wyszły. Złoty przełamuje troszkę te brązy szyszek i żołędzi. Masz już niesamowicie świątecznie w domu i ciepło (światełka).
    Buziaki Beatko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie tak sobie teraz w te długie wieczory por-oświecać światełka ;)
      pozdrawiam i buziaki przesyłam

      Usuń
  4. Aaa! Przepiękne dekoracje :)
    Pozdrawiam Cię przedświątecznie

    OdpowiedzUsuń