Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 7 lipca 2021

Czerwiec przeczytane Gargaś G, a może Obuch M

  Pędzę, gonie ten czas, a on ucieka nie wiadomo gdzie :) Dziś przychodzę z przeczytanymi będzie szybko, bo i chyba tylko tyle mi sie udało przeczytać w minionym miesiącu - zapraszam na małe co nieco czytelnicze :)

Biały Beata-Hazardziści Gra o życie 

Gry, loterie, karty, zdrapki - to wszystko co nas wciąga by sie bawić, ale gdy wchodzą pieniądz staje sie nałogiem. Rozmowy z graczami - hazardzistami i tymi którzy postanowili wyjść z nałogu...Ciekawa książka choć momentami jest wrażenie powtarzalności tekstu.  320st 2021rwy literatura faktu

 Gargaś  Gabriela - Zawsze będziemy razem cz 2

Pierwsza część wciąga, a na drugą trochę poczekałam i coś uleciało jakoś tak było bo było, a wciągać w lekturę nie chciało ...i nagle autorka zmienia temat przenosząc nas w świat ciąży i problem młodych mam - co zaciekawia i porusza ...czy temat został wyczerpany ? 350 st 2020 r wy obyczajówka


 

Obuch Marta- Łopatą do serca cz 1

Kryminał na wesoło panie dedukują- rozważają i działają ... coś lekkiego z nuta humoru szczyptą romansu fajne "czytadełko"  wznowione wydanie ale że ja zaganiana to tylko mi sie coś wydawało, że podobną nutę już czytałam 400st 2020 r wy literatura obyczajowa - kryminał na wesoło

 

Golden Arthur - Wyznania Gejszy

Dziewczynka w Japonii lata 30 zostaje jak można wnioskować sprzedana do domu Gejsz - kto to taki dama do towarzystwa ... Historia oparta na faktach z życia jakie niesie Japońska kultura, albo obyczaje minionych lat ... ciekawa opowieść fajnie sie czyta .książka wznawiana już kilkakrotnie u nas 463 st 2017 r wy literatura piękna 

Podsumowanie czytelnicze  2021:
46 książek-14958 +1533 =16491 stron

okładki pochodzą z portalu lubieczytac

Pozdrawiam serdecznie i wspaniałej lektury na wakacje życzę :)

6 komentarzy:

  1. Gratuluje wyniku , u mnie znacznie skromniej ale czytam tyle ile mi pasuje. Ważne dla mnie że czytam. Z Twoich książek to Gargaś mam w kolejce , reszty nie czytałam i w kolejce ich brak.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z obyczajówki to dobry wybór Aniu, to druga część jest :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. "Wyznania Gejszy" znam. Resztę sobie zapisuję. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś coś o gejszach czytałam czy to nie pamiętam - fajna opowieść :) pozostałe książki powinny ci się spodobać ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Beatko, dobrze Cię widzieć znowu na blogu :)
    A wiesz, że jest nowa książka Marty Obuch: Dama ciężkich obyczajów? A czytałaś Marty Kisiel: Dywan z wkładką?
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tytuł dość intrygujący i ciekawy będę miała na uwadze :) Kisiel z tego co kojaże to początki miała w literaturze z nutą fantazji czego ja nie lubię - zobaczę Kasiu co to za książka :)
      pozdrawiam i buziaki

      Usuń