Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 21 stycznia 2022

Szydełkowa bluzka i puzzle

 Zaczęte jeszcze w zeszłym roku, więc już dojrzało by pokazać ;) Puzzle cierpliwie czekały do świąt i moment, kiedy jest ta odrobina czasu, by wspólnie poukładać. Na początek 1000 elementów - Hala Gąsienicowa 

Bluzeczka robiona z akrylu (bo mnie wszystko drapie) robiona od góry na około - trzeba pamiętać o rozszerzeniu ramion (co mi umknęło, czyli było na dzień dobry prucie ) robi sie naprzemiennie raz jeden kolor raz drugi ... efekt jak myślicie ciekawy :)

idzie ze skosa to rękawy wykończyłam tak, a bok ma małe rozcięcie


 Pozdrawiam serdecznie i dziękuję, że do mnie zaglądacie :)
 




24 komentarze:

  1. Powiem tak. Puzzle kocham od zawsze, mam ich dość sporo uwielbiam te z trefla. Ale przyznaję bez bicia dawno nie układałam, choć w trakcie Świąt machnęliśmy jedne w trójkę.
    Co do sweterka jest świetny, ostatnie bardzo lubię szydełko :-) a ten mi się wyjątkowo podoba. Nie jesteś odosobniona, mnie tez wszystko drapie poza akrylem i bawełna 100%
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz Aniu, czyli i u Ciebie było wspólne układanie - świetna chwila razem spędzona :)
      Mój jest taki stonowany (wyciągam to co mam by nitek nie kupować ) chuste, czy szalik jestem w stanie te 10-20 % czegoś tam wytrzymać ale bluzki już nie :)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. 👋👋👋👋👋👋👋

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrze i nie mogę pojąć jak ja robiłaś, jest do tego jakiś schemat,? A może jakieś zdjęcie na Tobie w tej bluzeczce 🙂 chętnie bym zobaczyła też ten dół bo tu akurat nie widać. Puzli nie lubię, chyba nie mam do nich cierpliwości 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu schematu nie ma - robiona od góry najpierw mały trójkąt tył(od kuleczka rozchodzisz się jak chusta) i przeszłam z nitką w łuk dekoltu i dalej na około (przekładając robótkę prawo lewo) rozszerzenie na ramionach i przód, tył. bluzka idzie z ukosa więc w momencie naszego obwodu trzeba już sobie z boku prowadzić po prostej a po uzyskaniu odpowiedniej długości po prostu schodziłam kolorem tylko bok. łączony kolor jest na środku więc robiłam rząd zielony i potem szary i tak naprzemiennie ;) może coś rozjaśniłam wzór prosty 3 sł 2 ocz
      pozdrawiam jak będziesz chciała robić to zrobię szczegółowe zdjęcia ;)

      Usuń
    2. Beatko dla mnie to nadal magia, ja jednak bardziej drutowa jestem. Do szydełka zdecydowanie muszę mieć schemat. 😉

      Usuń
    3. Ale schematów rozrysowanych niewiele jest z reguły tylko wzór podają - dużo wzorów dziewczyny same rozrysowują na forach :) Aniu inaczej na dzień dzisiejszy nie pomogę niestety
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Bluzeczka super!!!!
    Puzzle też lubię układać ,ale brak czasu .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj brak niestety a tak fajnie się układa ;)
      pozdrawiam Beatko

      Usuń
  5. Piękna bluzeczka Beatko ,buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Puzzle podziwiam za cierpliwość efekt super. Bluzka bardzo ciekawa fajny efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. puzzle już nie takie co kiedyś teraz przepięknie cieniują kolory no i odrazu robią się trudniejsze dla niedowidzących haha fajna bluzeczka mi wyszła oj tak ;)
      pozdrawiam Ewo

      Usuń
  7. Puzzle wyszły ciekawie. Ile Ci/Wam zajęło ich ułożenie? Co do bluzeczki to, ach, no brak mi słów, aby wyrazić mój zachwyt, poczynając od kolorystyki, a kończąc na samym wykonaniu. Buziaczki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko robione z doskoku był weekend parę godzin i w tygodniu któryś tam wieczór 1-3 chyba.Dziękuję taki szaraczek zwyklaczek :)
      pozdrawiam buziak

      Usuń
  8. Ależ wspaniały sweterek a puzzle też bardzo lubię układać bardzo wciągające zajęcie, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciągają na maksa nie sposób się oderwać, tylko niestety przy świetle dziennym lepiej się je układa ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Ciekawa bluzka a puzzle mają ładny obrazek, można powiesić na ścianie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję już wiszą Basiu bo mnie kręci jednorazowe układanie no chyba że minęło by sporo lat ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Oj, cierpliwości do puzzli to ja nie mam.
    Super bluzeczka wyszła Beatko, bardzo stonowane kolory wybrałaś, więc na każdą okazję się nada.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa ja się też czasami łapie na różnych rzeczach że mnie denerwują mimo tego, że przecież wiele się robi takich precyzyjnych haha ;) Kolorki same się wybrały poniekąd - wykorzystuję to co mam niech nie leży ;)
      pozdrawiam buziaki

      Usuń
  11. Bluzeczka bardzo ładna, a rękawy wykończone w ciekawy sposób. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń