Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 19 kwietnia 2022

Gdzie ta wiosna

 Jakaś niemrawa i ciągle zimna ta nasza wiosna w tym roku.... pomalutku tak jakoś wkracza do mojego ogrodu ;)

Kwiatki kwiatki i jeszcze raz kwiatki zapraszam na spacerek :)

Krokusy na rabatce tak w trawie już niestety nie
 

za to fiołkom trawa nie straszna  

są i pierwsze prymule

miniaturowe żonkile szybko wyszły i cieszą oko 


 Był moment że kwiaty mdlały z braku wody ja już podlewałam kwitnące rabatki 

I burza puszkiny na mym rondku 

cebulica z jasnym oczkiem

niebieska cebulica w towarzyskie nieśmiało rozkwitających się tulipanów 

na swoje bratki jeszcze muszę poczekać to sobie kupiłam a co tam i tak dla odmiany posadzone w łubiankach
 

Ostatnim czasie u mnie ciągle coś .... odpukać na szczęście wszystko dobrze się kończy. Mam nadzieje że i mieszkanka mej miejscowości czuje się dobrze. W niedzielny poranek przyleciał i wylądował na mej działce po nią helikopter ... ciśnienie chyba wszystkim w okolicy się podniosło ( pierwsze skojarzenie coś na torach się stało) 


Wszystkiego dobrego wam życzę - pozdrawiam serdecznie Cię mój miły gościu :)





22 komentarze:

  1. Wiosna w tym roku jest nieśmiała, ale w Twoim ogródku już kolorowo. Nad moim, sprzedanym domem jest trasa dla helikopterów. Raz jednocześnie 3 tak nisko leciały, że myślałam , że coś wylądowało na moim dachu. Taką niespodziankę na własnej działce mogę sobie wyobrazić. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko takich niespodzianek nigdy więcej, bo one niosą coś nie pewnego- ciśnienie skacze niesamowicie. Helikopter zawsze kojarzy się z poważnym wypadkiem, choć może w mej okolicy staje się niezbędnym transportem - bo powiat się nie rozwija do szpitali daleko itp Cieplutkiej wiosny życzę Iwonko

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się to morze puszkinii ! Cebulicę lubię i mam, ale u mnie jeszcze się nie wynurzyła. Cudnie wyglądają bratki w łubiankach !!! U mnie - w koszyku :) Pozdrawiam Beatko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drobne kwiatki w dużej ilości coś wspaniałego ;) o nie możliwe cebulica nie wyszła mam nadzieje że jakiś podjadek Ci jej nie zjadł. Uwielbiam bratki w koszyku muszą wyglądać uroczo :) pozdrawiam Ulu

      Usuń
  3. Łąka puszkinii ładnie wygląda. U mnie też już kolorowo ale śnieg nie daje o sobie zapomnieć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak długo ta wiosna każe na siebie czekać - pozdrawiam Basiu

      Usuń
  4. Fajnie w Twoim ogródeczku, kwiatki pięknie Ci kwitną. Zdrówka życzę Tobie i Twoim najbliższym. A jak był helikopter to i z sąsiadką pewnie wszystko OK.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu - niestety dobrze się nie skończyło
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Pięknie ukwiecony ogród, miło było nacieszyć oczy. Dużo zdrówka dla Ciebie i Twoich bliskich. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie, gdzie? U mnie żadnych kwiatków 😥. Bije się, że to co zaczęło wychodzić z ziemi, zmarzło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj wczesne kwiatki kiepsko miały mi podmarzły tulipany - pozdrawiam Aniu

      Usuń
  7. ładne masz kwiatki, ale tego ciepełka brak, niestety. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak jak piszę to już maj i wcale nie taki ciepły pozdrawiam Gosiu

      Usuń
  8. Jakie ładne kwiaty,aż miło popatrzeć....niestety zima się ociąga z odejściem i czekamy na wiosnę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomału coś idzie mam wrażenie że lato szybciej przybędzie pozdrawiam Beatko

      Usuń
  9. Beatko u Ciebie już wiosennie i kolorowo w ogrodzie, u nas dosłownie nic jeszcze nie wypuszcza kwiatów. Ale w nocy mamy nadal przymrozki, więc może i lepiej, że rośliny czekają na rozkwit.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy lepiej to nie wiem wszystko ma swój czas a tu te przymrozki wielu rośliną go skróciły pozdrawiam Kasiu uściski

      Usuń
  10. Wiosna nie umie się zdecydować żeby zostać już do lata. Chciała by a boi się, a ten czas tak szybko leci i już za chwile lato, jesień i tak dalej. Beatko zdrówka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie że szybciej przyjdzie lato na tydzień i będzie jesień haha pozdrawiam Zosiu

      Usuń
  11. "Thank you for nice information
    Please visit our website unimuda and uhamka"

    OdpowiedzUsuń