Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 13 czerwca 2023

Zabawy blogowe czerwiec- spodenki dla lali

 Moja suczka Kulka już taka starowinka - od wielu lat były u nas dwa psy. Obecnie sama ...w scenerii bratków samosiejek. 

Kwiatkom pozwoliłam w tym roku  tak rosnąć haha wychodzą zawsze tam gdzie chcą (sadziłam na rabatce i jest z pięć )

Tym razem coś małego spodenki dla lali - zielone fajniejsze bo pumpiaste dodałam oczek by potem ująć 

i na lali 

Ubranka idą do zabawy Link party u Reni

i zabawy z niespodzianką u Lenki
 jest guzik jest i pętelka 

i zdjęcie do wstawienia razem 

Pozdrawiam serdecznie



15 komentarzy:

  1. Słodki piesełek😁Jestem psiarą od urodzenia 🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodenki rewelacyjne i wcale nie jest tak łatwo wysupłać cokolwiek tej wielkości. Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie.
      Ps. Tak u mnie wygląda pisanie czegokolwiek na telefonie😂

      Usuń
    2. haha dobrze że dajesz rade pisać mi się ciągle coś wylogowuje :) małe dzierganie to wielkie wyzwanie czasami logistyczne jak się to ma trzymać hihi u mnie psiaki królują, choć kiedyś był i kot który się u nas zapodział i tak został :)))) pozdrawiam

      Usuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Śliczny piesek, moja kotka też taka starowinka ale kochamy ją mocno :) A spodenki urocze! Takie maluśkie, drobniuśkie... musiały być trudne do zrobienia. Wyglądają rewelacyjnie! Super!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde stworzenie jest wspaniałe i niepowtarzalne :)
      Oj tak malutkie troszeczkę trzeba się pozastanawiać jak takie małe ubranko stworzyć ;) pozdrawiam

      Usuń
  3. Spodenki wyszły Ci wspaniale Beatko. Lalki mają ogrodniczki. Wiekowa suczka, to bardzo potrzebny, mądry i wierny członek rodziny. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne spodenki dla lali. Ja do tego roku byłam babcią wnuków, a w tym roku pojawiła się wnuczka i czekam kiedy będę dziergać takie ubranka dla jej lalek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zwierzęta, są z nami pomimo naszego wieku, smutków czy też finansów, mają mnóstwo do zaoferowania, a ich głaskanie to najwspanialsza część dnia.
    Spodenki cudne, takie fikuśne :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piesek uroczy, domowy przyjaciel <3
    Spodenki takie drobinki, na pewno niełatwe do zrobienia.
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne spodenki w wiosennych kolorach.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej takie małe zrobić to dopiero sztuka 🙈😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Kulka jest śliczna :).

    Bratki zaszalały :).

    Ojej, jakie malunie są te spodnie. Super się prezentują na laleczce :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze spodenki. Bardzo dziękuję Beatko, że nadal bierzesz udział w zabawie, jest mi bardzo miło. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słodkie i urocze te spodenki. Pozdrawiam serdecznie i przesyłam głaski dla Kulki.

    OdpowiedzUsuń