Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 26 lipca 2023

Mój ogród i zabawa blogowa

 Zapraszam na mały spacerek po ogrodzie 

dziś na moim rondku królują róże i nagietki ( aksamitek brak ślimaki wszystkie zjadły )



Przed albo i za domem najmniejsza hosta jak i największa


była i biała obecnie zieleniała 

to i z drugiej strony domu - zarosłam to bratki tak szalały i chwilowo ja jeszcze nic robić nie mogę oprócz podlewania haha

szałwia i lawenda 

To i taki mały pomysł powstał do zabawy u Magdy  z Zacisza u Lenki 

 temat na lipiec : Kwiaty w filiżance- Filiżanka w kwiaty

z haftem na bakier jestem, ale takie saszetki na lawendę do szafy fajna sprawa 

 



Pozdrawiam cieplutko









12 komentarzy:

  1. Kolorowo i pięknie jest w Twoim ogrodzie. Bez intensywnej pracy by tego nie było. Skąd jeszcze wzięłaś czas na wykonanie uroczych woreczków ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogrodzie jest zawsze co robić - jest mi bardzo miło że Ci się podoba Iwonko bo ja w tym roku poszaleć w ogrodzie nie mogę ;) haha obecnie czytam i wyciągam włóczki ( trzeba je ogarnąć ) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Ogród bajeczny !
    Mnie sunia szczeniak zjadła w tym roku róże .... I mało która kwitła 😩

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha to ci się Beatko ogrodniczka trafiła - jak nic chciała przesadzić :) pozdrawiam i dziękuję

      Usuń
  3. Beatko, u Ciebie w ogrodzie jak zwykle dużo się dzieje :) kolorowo i pachnąco na pewno jest.
    Jak się czujesz? Ja też już jestem w domu po szpitalu i wróciłam nawet do haftowania :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję choć ogrodowo nie mogę poszaleć jeszcze ;) jest jak jest -chciałabym, żeby było lepiej no trzeba :) ooo super to się będziesz spełniać teraz hafciarsko :) buziaki

      Usuń
  4. Piekny ogrod, ja w swoim ciagle walcze ze sllimakami 🙈

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ogród Beatko. Super woreczki na lawendę, wspaniała sprawa. Życzę dużo zdrowia i wszelkiego dobra Beatko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za udział w zabawie na moim blogu.

      Usuń
  6. Bardzo ładnie zakwitły rośliny w Twoim ogrodzie :D
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna obfitość kolorów i zapachów, piękne ogrodowe widoki <3 Można tu spędzać całe dni i cieszyć się pięknem natury :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne są te woreczki. Piękny masz ogród. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń