Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

czwartek, 4 lipca 2024

Czerwiec przeczytane -Noszczyńska D, Wawrzyńska M

Bez zbędnych słów zapraszam na przeczytane jest ich niewiele, ale życie różnie nam sie układa ...

  Noszczyńska Danuta -Carmen 3-3 cz

Są tajemnice takie odległe na które liczymy, ale czasami są i sekrety ówczesne, które też mogą stać się tajemnicami ;)  Żyjemy dniem ówczesnym naszej babci Carmen, a przy okazji poznajemy co się w jej życiu wydarzyło :)  304st 2023r wy


Monika Wawrzyńska- Gwóźdź do trumny ( trylogia funeralna1-3cz)

Zakład pogrzebowy ...poznajemy kulisy pracy w tym miejscu z naszą bohaterką. Czarny humor przy okazji to dzień powszechny. Tworzy sie fajna przyjaźń - ciekawy początek opowieści. 256st 2023r wy 

 


Monika Wawrzyńska- Kopnij w kalendarz ( trylogia funeralna 2-3cz)

Trzy przyjaciółki tworzą wspaniały biznes - każda z nich zajmuję się swoimi sprawami, a jednak wszystko razem świetnie prosperuje.  Z jednej strony czarny humor, z drugiej wszelakie trudności i perypetie ...oj dzieje się dzieje :) świetnie się czyta 352st 2023r wy

 Monika Wawrzyńska- Do grobowej deski 3-3 cz

Mały mętlik, bo autorka najpierw cofa się w historii byśmy poznali młodość jednej z pań...i tak sobie skacze po naszych bohaterach to tych to tamtych. Miłość i przyjaźń do grobowej deski z kulinariami w tle :) Ciekawie się czytało tę serię, z uśmiechem na twarzy. 304st 2024 r wy

  Autorka mieszka w mej okolicy to i może będzie spotkanie w bibliotece :)   

Inna książka tej autorki "Jak odchudzić kota " - zdradzę, że tytuł myli nas, bo o kota nie chodzi

 Przeczytane 2024

 przeczytałam 35 książek  9382+1216=10598stron

30 biblioteka, z mojej półki wersja papierowa 1, z czytnika 4

9 nowych autorów poznałam w tym roku 

 

Wybaczcie muszę się pozbierać - słowa potrafią strasznie boleć ...

Pozdrawiam serdecznie

22 komentarze:

  1. Ciekawe pozycje wybrałaś :).

    Przytulam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak wyszło ale faktycznie książki ciekawe :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Ciekawe pozycje, choć nie lubię czarnego humoru. Na wakacje wybieram lekkie pozycje.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tym razem ta pierwsza książka -seria będzie w Twoim guście :) pozdrawiam i ciekawych wakacyjnych przygód życzę

      Usuń
  3. Tak trochę grozą zawiało. Ale jeżeli czytanie tego typu książek sprawia Ci przyjemność, to dlaczego nie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Karolinko tematyka ludzka branża pogrzebowa potrzebna, bo każdego śmierć czeka ....autorka świetnie rozwinęła temat, a że czasami z nutą zabawną - życie no taka prawda :) Ja chciała bym więcej czytać takich książek, gdzie autorzy skupiają się na temacie i przekazują nam jakąś wiedze ...pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Trzy ostatnie pozycje mam przeczytane. Czyta się z uśmiechem, dzięki zawartej w treści dużej dawce humoru . Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak dobre podejście do tematu ;) pozdrawiam

      Usuń
  5. Dobrze, że to czarny humor, bo wszystkie tytuły wskazują na taka samą, raczej przykrą tematykę. Beato, Twoje ostatnie zdanie, słowa potrafią boleć. Tak, wiem coś o tym. Trzymaj się, wszystkiego dobrego życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy temat musimy rozgryźć no takie życie ... dzięki ...takich słów się nie spodziewałam, a muszę być ponad nimi ...

      Usuń
  6. Tych autorek jeszcze nie znam, może się skuszę. Każdy gatunek literacki może się spodobać, jeżeli powieść jest napisana z polotem . Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko dobre podejście - nie można się zrażać choćby jakiś szczegół nam nie pasował ;) pozdrawiam

      Usuń
  7. Trzymaj się Beatko, uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tą serię Noszczyńskiej przeczytałam z wielką przyjemnością, choć to ta pierwsza w/g mnie była najlepsza:) Pozostałe książki- powiem szczerze, ze sama okładka mnie odstrasza, ale jak mówisz, że świetnie się czyta to może się skuszę;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam ochotę jeszcze na Noszczyńską bo coś czytałam i było niezłe :) oj tam oj tam okładka... jak nie masz uprzedzeń do branży pogrzebowej, to czytaj śmiało bo fajnie lekko napisane ( ja bym dodała mocniejsze tematy jeszcze) pozdrawiam

      Usuń
  9. Nie znam autorek, ale Noszczyńska mnie przekonała, zapisałam. Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne pozycje, ja tam jestem fanem dobrego czarnego humoru, więc pewnie przypadłoby do gustu!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha oj nie wiem czy dla ciebie to nie za lekko napisane bo to obyczajówka jest ...Ty znasz lepsze żarty jak to powiadają z pierwszej ręki :) pozdrawiam

      Usuń
  11. Jakie mroczne tytuły... hahaha Lubie książki nieco mroczne, a tu piszesz, że czyta się z uśmiechem, ciekawa propozycja ta seria. Ja ostatnio przeczytałam Yumi, Kapeluszników i kończę O czym szumią wierzby. Raz czytam mroczne, a raz dla dzieci i młodzieży. hihi Te książki akurat fajowe, a po drugą część Kapeluszników lecę niebawem. :D Nawet brat czyta, no bo fajne. 
    Miej piękny dzień, zdrowia i jak najmniej problemów. Przytulam. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mroczną stronę omijam nie lubię horrorów ani fantastyki ...żadnych rzeczy nadprzyrodzonych ;) To jest obyczajówka z tematyką pogrzebową - z której można się czegos dowiedzieć ale i uśmiechnąć bo życie różnie się układa ....hihi czyli dla ciebie może nutą nudy powiać ... pozdrawiam i dzięki

      Usuń