Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Wyróżnienie ...

Dostałam wyróżnienie od Wioletty
Zasady : Coś o sobie w 7 punktach
hihi to już było ale spróbuję coś innego napisać
- nie lubię chodzić
 - rower to jest to co uwielbiam
-czytam bo lubię , thrillery-kryminał , obecnie literatura kobieca
-ogród to moje wyzwanie i niestety cichutko ubolewam że mogę mieć tylko taki
- za dużo myślę ,a czas leci nie ubłaganie
- ten znaczek jest w jednym z mych ulubionych kolorków
-a nie lubię czerwonego i pochodnych barw

I jeszcze jedno dostałam od Wiolettki
Dziękuję i na dzień dzisiejszy nie przekazuję dalej, wybaczcie zasady są po to by je łamać a ja nie potrafię wybrać tylko 10 spośród tylu wspaniałych blogów  :))))
Pozdrawiam 

2 komentarze:

  1. Moje gratulacje!!!!! ja też nie lubię chodzić,rower to moje nogi:)pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anitko rozumiemy się bez słów,tylko ja jestem pechowcem jestem po i u mnie jest gorzej, a Ty kochana przed i będziesz miała lepiej ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń