Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

czwartek, 21 stycznia 2021

Czapka szydełkowa

 Zostało mi trochę nitki, wyglądało że sporo, czyli może być czapka ... słupkiem tak po prostu... i mi to coś nie podeszło hmmm

brak pomysłu na wzór na tę nitkę - to niech będzie powtórka z rozrywki tylko zrobiona od góry

Już kiedyś robiłam tym wzorem czapkę z tej nitki tylko od dołu (pierwsza)

i niby nitka ta sama, a czapki jakże różne - wielkość taka sama no może krawędź trochę zebrała  i sposób zrobienia, czego nie widać na zdjęciu ;) 

Pozdrawiam serdecznie






20 komentarzy:

  1. O ,to sprój jedną dołóż pochodną i zrób komin.Wygląda na ciepłą:)buziaki cieplutkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapki fajne takie akurat jak trzeba coś mieć na głowie ;) buziak Anitko

      Usuń
  2. O obydwu wersjach wyszły ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie kolorek cieniowania sie ułożył :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Nie jestem czapkowa, ani nie robię, ani nie noszę;) Twoje na pewno świetnie grzały w te mrozy.
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja z czapką też na bakier ale czupryna sie przerzedziła i już trzeba czasami coś założyć haha jak włos nie ten to czapka idealnie ukryje ;) pozdrawiam

      Usuń
  4. Super te czapki. Zima jest więc się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Basiu 15 podwójnych słupków, 2 rz 15 pączków z 4 sł po każdym oczko łańcuszka, 3 rz 30 pączków przedzielone oczkiem ...ta ilość mi starczyła ale początek zależy od nitki i jej ewentualnej rozciągłości ...u mnie dość gruba nitka szydełko 3,5
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Obie czapki wykonane wzorkiem bardzo ładnie wyglądają. Samymi słupkami różnokolorowa, o większych kontrastach byłaby dobra. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie kwestia gustu, mi ta próbka czapki nie podeszła i tak jakoś nic innego dla tej nitki nie potrafiłam wy myśleć ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Nie moje kolory, ale wzór świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapki obie są fajne, osobiście czapek nie noszę i nie robię z wyjątkiem wnuczek coś tam próbowałam, nawet mi wyszło 😁😁😁
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne czapki ! Podoba mi się dobór kolorów. Pozdrawiam Beatko :))

    OdpowiedzUsuń