Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 15 stycznia 2021

Podsumowanie mych założeń na 2020 rok

 W minionym roku troszeczkę sobie  wyzwań założyłam. Jak kto woli i nazywa- postanowienia ;)

Wiadomo zdrowie to podstawa -  rehabilitacja 2 tygodnie, bo drugi raz przepadł system mnie wywalił,  przepisy się zmieniły ( bez komentarza) w domu ćwiczę, ale zawsze sobie powtarzam, że mogła bym więcej. Na rowerze stacjonarnym wykręciłam wiele niewiele 395km z założenia powinno być więcej ;)

 Planowałam wyjścia - wyjazdy na poziomie 2 razy w miesiącu : z wiadomych przyczyn było tylko: 2 wyjazdy - pomoczyłam się dla zdrowia w termach ( w tym roku też bym chciała) 9 wyjść (kino, teatr  itd) a potem to było smacznie czyli jedzenie na wynos 13 razy czyli w sumie założenie zrealizowałam choć bardziej wolałabym pozwiedzać niż jeść haha

hobby trochę się działo: szydełko -większość prac  podarowałam

..

i jeszcze takie tam : wiązanki, puzzle szyszka- krepina

`Kosmetyki : zużyłam 99 szt+ 8 maseczki saszetki, 33 próbki, 9 kolorówka ( do niektórych był wspólnik mąż) och i ach założyłam że.... będę zużywać to co posiadam i ograniczę zakupy, a jednak kupiłam 58 sztuk ;)  I tak weszłam w nowy rok z pudełkiem dobroci do pielęgnacji 52 szt plus maseczki saszetki

Książki udało się przeczytać ich aż 100 o nich pisałam tu - i planowałam by 12 było moich z półki i by 12 było o innej tematyce. Udało się 14 z półki i 19 inna tematyka ( choć jakbym dobrze poselekcjonowała, było by więcej )

Małe porządki poczyniłam i założenie na ten rok stosiki przeczytać i zagłębiać się w różnej tematyce

 hmmm myślałam, że mizernie wyjdzie, a tu proszę podsumowanie jednak dodało mi skrzydeł- a był i jeszcze ogród haha  ....szydełkowałam- czytałam - ćwiczyłam no to i zużyje te kosmetyki w tym roku ;)

U mnie założenia wychodzą z czasem są już dwa, a nawet trzy - to i pewnie coś jeszcze dorzucę - może jakieś zabawy, bo to jakby nie patrzeć też wyzwanie :)

 

Kochani dziękuję, że byliście ze mną w minionym roku i liczę że i w tym roku będziemy razem :) Mile widziani nowi goście - których na pewno odwiedze :)

pozdrawiam serdecznie 




24 komentarze:

  1. Gratulacje :-) Mnie się udało przetrwać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha punkt widzenia zależy od punktu siedzenia albo, co kto ma na myśli ;) Trzymaj się zdrowo i wytrwale, bo i ten rok będzie ciężki ...:)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Beatko, bardzo różnorodnie spędzałaś czas - tym bardziej jak na czasy pandemii. Osiągnęłaś piękny czytelniczy wynik (taki ładny okrągły :)) i tyle wspaniałych robótek wykonałaś!
    Z książek, które pokazałaś teraz w stosikach - polecam Grzesiuka - masz nowe wydanie, wygląda na grubsze niż to stare.
    O kosmetykach się nie wypowiadam, hihi, bo obecnie to tylko pomadki, perfumy, mydła i szampony u mnie mają powodzenie :)
    Buziaki Beatko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grudzień zdecydował że doczytuje do 100(a brakowało tylko 6) by mieć czas na inne rzeczy:)Tak nowe wydanie było kiedyś w promocji w biedrze ;)
      A co do robótek to i ja się mile zaskoczyłam, że aż tyle - od razu urosłam - a wydawało mi się, że niewiele robiłam :) hihi był moment, że kosmetyki mną zawładnęły i weszła mania chciejstwa - no ale już odpuszczam ( u mnie tez sama pielęgnacja i trochę konserwacji haha )
      buziaki Kasiu - pozdrawiam

      Usuń
  3. Skrupulatne podsumowanie. Warto je robić, by na następny rok wyciągnąć konstruktrywne wnioski. 2020 r. pozmieniał wiele, a u Ciebie jakby wszystko się normalnie toczyło, nie dałaś się. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko zawsze było inaczej niżbyśmy chcieli ;) Ale myśli trzeba było gdzieś umieścić, czyli najlepsza forma to książka i robótka :)
      pozdrawiam Iwonko

      Usuń
  4. Ładny dorobek. Oby ten rok był dla nas wszystkich jeszcze lepszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze trzeba być dobrej i pozytywnej myśli :)
      pozdrawiam Basiu

      Usuń
  5. Twórczy, pracowity, czytelniczy, powiedziałabym obfity. Ja nie robię założzeń i w związku z tym nie robię podsumowań. Swoja drogą ciekawe jak by wyszło. Życzę powodzenia w realizacji bieżącego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak rok niesie wiele - coś pamiętamy o czymś zapominamy - a takie podsumowanie to świetna sprawa motywuje i uskrzydla zarazem :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Całkiem sporo wydziergałaś w poprzednim roku. No i ogromnie dużo przeczytałaś :)
    Ja w zasadzie planów nie robię, no może tylko jedno założenie - żeby więcej czytać.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja też nic nie planuje ja bym chciała tylko... a potem w zbiorczym pięknie wychodzi :)
      Wiesz dobrze, że powiedzenie nic nie da gdybyś po książkę nie sięgała - to Aniu dużo czasu na lekturę :) pozdrawiam buziaczek

      Usuń
  7. Jestem pod wielkim wrażeniem i życzę powodzenia w dalszych postanowieniach:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak, ubiegły rok mocno ograniczył wyjazdy i wyjścia kulturalno-rozrywkowe. Miejmy nadzieję, że ten będzie lepszy. Też miałabym ochotę gdzieś pojechać i zobaczyć coś nowego.
    Piękne prace zrobiłaś i wcale nie było ich mało!
    Nie robię podsumowań i postanowień, ale Tobie życzę powodzenia w ich realizacji
    Pozdrawiam serdecznie, Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko oj tak miejmy nadzieje że uda nam się choć na wycieczki pojechać :)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Dobrze ,że ja nie robię podsumować nabawiłabym się frustracji .Tak żyje mi się lepiej:)buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha albo ja, że tyle wydłubałaś wspaniałości haha Anitko buziaczek i pozdrawiam

      Usuń
  10. Sporo się u Ciebie działo Beatko mimo różnych ograniczeń. pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję sama jestem mile zaskoczona :)
      pozdrawiam

      Usuń
  11. Dzięki zostawionym komentarzu u mnie jestem u Ciebie po raz pierwszy i postanowiłam zostać na dłużej. Podsumowań nie robię, założeń do realizacji na rok przyszły też nie. Ot żyję sobie chwilą, robię co mi w duszy gra. A że często coś mi do głowy wpada, to leżą sobie u mnie 3 ufoki i to każdy w innej technice. Mam nadzieję że uda mi się je w tym roku dokończyć. Szydełko lubię, choć tak naprawdę zajmuję się nim od jakiś 2 lat. Kosmetyki, tu się bardzo różnymi, bo używam ich stosunkowo mało, teraz nie kupuje zużywam to co zalega na półkach ale odkąd jestem na emeryturze używam zdecydowanie mnie :-)
    kocham kupować książki, na pólkach czeka ich ponad 70 do czytania , a od gwiazdki przerzuciłam się na ebooki bo dostałam czytnik.
    Z przyjemnością będę zaglądać i zapraszam do nowej zabawy, szydełko też tam jest na równi z frywolitką.
    http://iwanna59.blogspot.com/2021/01/koronkowa-pandemia-zasady-i-inspiracje.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Aniu i podsumowań nie robisz, a zobacz jaki fajny wpis zostawiłaś, który ponie kont świetnie podsumowuje Twój miniony rok :) Ja od jakiegoś czasu bodaj 4 lat zaczęłam się konserwować haha troche ciekawość trochę mus tak bywa ;) Czytnik świetna sprawa mam od bodaj 3 lat - idealny w podróży- lekki, no i do nocnych czytań świetny (mężowi po oczach lampką nie daje haha )zapraszam częściej, a nad zabawą się zastanawiałam ;) pozdrawiam

      Usuń