Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

niedziela, 6 marca 2022

Odrobina wiosny

 Poszperałam powyciągałam, a że już marzec jest to czas jakieś kwiatki zanieść dla bliskich to i przy okazji.... a co tam ....już stworzyłam i sobie bukiet żonkili na stolik (były i prawdziwe - a za dwa dni znowu coś się pojawi  ;)

 lubię coś mieć na tym stoliku :)

wpadła mi i kurka drewniana w ręce (dostałam ją od Anitki kiedyś ) dostała nowe przyozdobienie wokół  

to i z rozmachu bukiet na cmentarz zrobiony w koszyku 

No niestety u mnie kwiatki nieśmiało wychodzą, więc w ogrodzie to tylko sprzątanie i od groma grabienia brrr tylko zimno jeszcze jest ;) 

pozdrawiam cieplutko
 



24 komentarze:

  1. Już niedługo będzie cieplej... Oby do wiosny, jest już blisko, przyjdzie szybciej, niż nam się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten Twój bukiecik, choć przyznaję ostatnio mam awersję do sztucznych kwiatów. Pewnie niedługo mi przejdzie. Ale na cmentarzu jak najbardziej taki wiosenny bukiecik się sprawdzi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szaleństwo prawdziwych kwiatów musiałam pohamować ze względu na syna, no a teraz mąż chrycha ot te dolegliwości - sztuczne postoją trochę, potem coś tam stworze i wynoszę ;)
      pozdrawiam Aniu

      Usuń
  3. Fajne akcenty 🙂 co do grabienia też próbuje, ale jednak za wcześnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za zimno było ale pomału coś trzeba robić bo pracy tyle a sił niewiele :)
      pozdrawiam Aniu

      Usuń
  4. Zauważam, że na coraz większej ilości blogów pojawiają się nieśmiało wiosenne akcenty i kwiaty, a u Ciebie dodatkowo kurka :) Ładnie Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ot wpadła w rączki to tak z rozmachem już ją przyozdobiłam ;)
      W ogrodzie słabo- mizernie coś wiosny jeszcze nie widać to trzeba się pocieszać :)
      pozdrawiam Kasiu

      Usuń
  5. Wiosną uwielbiam kolor żółty.........a na grabienie jeszcze czas..ja tylko odsłoniłam miejsca gdzie kwitną przebiśniegi i krokusy Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu pomalutku wszystko trzeba ogarniać a że ja z tych wolniejszych to więcej dni potrzebuję haha bo wysiadam a teren wielki ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Uwielbiam stroić dom w różne bibeloty ,dlatego mnie bukiecik bardzo się podoba 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak trzeba troszeczkę zmieniać w tym naszym otoczeniu by było przyjemniej :)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Beatko,Wszystkiego Najlepszego 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹.Masz kure jeszcze oj to tak dawno było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anitko - a widzisz uchowała się ale gdzieś mam jeszcze jedną :)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Oj, trzeba wprowadzić troszkę wiosny do swoich wnętrz :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu milej się robi i weselej :)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Kurka w otoczeniu kwiatów wygląda bardzo wiosennie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Już zrobiło się cieplutko i na pewno Twoje kwiatki w ogrodzie odwdzięczyły Ci się. Sztuczne też dobre gdy nie ma żywych, a do tego trwałe 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Piękne, wiosenne kolory na stole :) Cudownie, że wiosna już przyszła, szczerze, miałam dość zimy. Słońce to jest to :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wszystko wygląda,tak kolorowo 😘😘😘😘 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń