Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 3 czerwca 2022

Przeczytane maj Urbanek M, Rudnicka O, Sabała-Zielińska B

 Niby czytam wieczorami czasami nocą - w tym miesiącu coś było pod górkę i wyszło tyle 

 


Urbanek Mariusz - Profesor Weigl i karmiciele wszy

Postać o której nie każdy słyszał, a już o wszach które były karmione podejrzewam, że niewielu wie. Jak dobrze, że są takie książki to i braki ze szkół można nadrobić. Książka ta to opowieść o profesorze, ludziach i całym otoczeniu w którym powstawały badania i szczepionka. Przykre jest to, że tak wybitny człowiek, a nie został doceniony. 350st 2018r wy   mnie osobiście trafia szlak, że w szkołach wciska nam się ciemnotę i dyrdymałki, a nie opowiada o istotnych sprawach - o ciekawostkach życia codziennego 

 


Rudnicka Olga - Rączka rączkę myje (Matylda Dominiczak cz 3)

Trochę postrzelona ,ale ze zdolnością łączenia faktów nasza pani detektyw podąża śladami oszustów. Tak jak dotąd z przyjemnością poczytywałam książki autorki- dziś będzie ale, jedna sprawa rozwiązana, druga przechodzi do następnej części brrr  coś mi się dłużyła czyli jest rozwlekle, a po za tym sympatyczna ta nasza bohaterka i mus czytania kolejnej część ...392st 2021 r wy

 


Rudnicka Olga -Na własną rękę 

Krok po kroku - myśl po myśli tak to działa, ale w ksiązce to jakoś wolno mi szło. Sprawa z poprzedniej części na szczęście dobiegła do końca i nowego wątku zaczętego niema ufff  lekki kryminał i tyle .360st 2021 r wy

 


Sabała-Zielińska Beata - TOPR 2 Nie każdy wróci 

Świetnie napisane. Historie o których słyszeliśmy, znamy z jakichś relacji pani Beata przedstawiła z punktu osób które tam były, które to przeżyły. Wiele odniesień wiele wypowiedzi porusza jak i daje do myślenia - zatem nim wybierzesz się w góry poczytaj.... nie jesteś sam(a) na tym świecie.

 332 st 2021 r wy

Polecam książki pani Beaty: ku rozwadze,ku przestrodze i rozsądnemu podejściu - wszystko jest dla ludzi, tylko trzeba wiedzieć jak z tego korzystać.


A jakie jest wasze podejście do aktywnej turystyki czy sprawdzacie kryteria ubezpieczeń, czy się ubezpieczacie. Moi panowie jadąc na narty zawsze te parę dni ubezpieczają - wyjazd zagraniczny ważna informacja czy helikopter jest w cenie i jakiej. To samo piesze spacery wystarczy przejść w górach na stronę Słowacką tam helikopter to firma prywatna, oj akcja ratunkowa drogo może kosztować.  Mam dorosłego syna i mu mówię, żeby się ubezpieczał jak planuje jakieś zagraniczne wypady ... różnie może być. 

Kochani moi mili dziękuję za odwiedziny i wspaniałej lektury wam życzę 1 i 4 książkę polecam haha troszeczkę gusta czytelnicze mi się zmieniły -szukam czegoś "realnego" o tak to ujmę ;)

 

Przeczytane 2022 roku

31 książek  i 10498+1434=11932 stron

5 z mojej półki - 8 z czytnika (łączne zestawienie)

Pozdrawiam cieplutko 

10 komentarzy:

  1. Widzę sporo Rudnickiej, ja ostatnio tylko rabatki i szydelko. 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzednie książki mi się podobały p. Rudnickiej teraz może gust mi się zmienił - przeczytałam ale takie sobie choć postać detektyw mi się podobała ;) oj to tak jak ja ogród dużo czasu pochłania to i mniej czytania :) pozdrawiam Aniu

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe lektury, może sięgnę po serię Olgi Rudnickiej. Miałam dosyć długą przerwę z kryminałami, miło będzie do nich wrócić :))
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga jak z lekkim humorem to jak najbardziej czytaj jeszcze Galińskiego polecę ;)pozdrawiam

      Usuń
  3. Znowu sporo tego. Podziwiam. Mnie wciąż brak czasu na czytanie. Dzięki za polecenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu czytasz i to jest fajnie a że raz mamy mniej czasu bywa ;) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Pierwsza i ostatnia pozycja interesujące, a Rudnicka na razie w odstawce ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu koniecznie czytaj świetne książki :) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. Thanks for sharing the blog so well and I hope you have something new for me to study.
    ព័ត៌មានកីឡាបាល់ទាត់ថ្មីៗ

    OdpowiedzUsuń