Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 28 października 2022

Pamiętamy - wiązanki

 Jak co roku przyszedł czas by coś stworzyć  na pomnik, dla bliskich którzy odeszli ...kwiatki dostałam więc robię z tego co w tym przypadku moja mama mi dostarczyła

pierwsza okrągła na kostce taka tradycyjna podkład prawdziwy- kwiat sztuczny 

druga jest podłużna na podstawce około 80 cm - podkład prawdziwy - kwiat sztuczny 

 niewielki nakład trochę tui, choinki i co tam jeszcze się znajdzie i można tworzyć - u mnie robią się kolejne, oczywiście mam wspaniałą pomoc bratową, która idealnie mi wszystko dopasowuje do mojej wizji  ;) pozdrawiam cieplutko i do miłego




16 komentarzy:

  1. Ale te wiązanki są śliczne. Masz ku temu kobieto prawdziwy talent. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię układać kwiaty a czasami coś wymyślać innego ;) dziękuję i pozdrawiam Karolinko

      Usuń
  2. Ależ profesjonalne wiązanki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rękę do wykonywania wiązanek Beatko :)
    Ps. Mam nadzieję, że czujesz się lepiej. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kasiu - troszeczkę lepiej- nabieram sił proces niestety powolny choć i tak wydaje mi się że ma sprawność jest dobra haha jakby nie było brzuszek miałam wyćwiczony ....ach a teraz pobojowisko ;) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Ale będzie dobrze i nastawienie w zdrowieniu też się liczy :)

      Usuń
    3. To nastawienie nie łatwa sprawa ale inni dają radę to i ja muszę .... pozdrawiam

      Usuń
  4. Fajne te wiązanki. Ważne że potrafisz sobie je zrobić sama a tym samym sporo kasy zaoszczędzisz !!. Fajnie będą wyglądać na grobach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile mam przyjemności - lubie coś tak poupinać. Oj tak sporo zostało w kieszeni ;) pozdrawiam Aniu

      Usuń
  5. Piękne! Takie własnoręcznie stworzone najbardziej cieszą. Też robiłam, ale wszystko sztuczne, i kwiaty i liście. Cale szczęście, że dużo kwiatów i liści miałam z wcześniejszych zakupów, dokupiłam tylko kilka, to i tak był to duży wydatek. Ceny są kosmiczne:(
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny poszły w góre ach ale zawsze zrobione samemu wychodzą taniej ;) pozdrawiam Aniu

      Usuń