Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 7 listopada 2022

Książki na święta

 Już wokół czuć święta w sklepach ozdoby to i najwyższy czas by pojawiły się książki. Szczerze jestem w szoku, ile propozycji czytelniczej znalazłam ....ja osobiście chciała bym przeczytać coś co będzie miało dużo klimatu świątecznego w opisie ozdób jak i potraw itd. Pisarki które znam i nie powiem z chęcią bym po nie sięgnęła haha tylko tyle tego, a w bibliotece jeszcze nic nie ma ;)

















Znacie autorki lubicie ich twórczość- na coś się skusicie :)

A teraz parę innych propozycji, które też kuszą tytułem lub okładką 


 


Dużo tego zatem wybór olbrzymi na co macie ochotę lubicie taką przedświąteczną literaturę

Pozdrawiam i dobrego wyboru życzę jak i zaczytanych chwil przedświątecznych :)))


14 komentarzy:

  1. Świetne propozycje, uwielbiam w okolicach świąt czytać książki o tej tematyce, podkreśla to jeszcze bardziej magię tego czasu :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak a wokół nas już pierwsze ozdoby, a my z książką z cudnym tam klimatem ;) I takich uroczych opowieści życzę pozdrawiam

      Usuń
  2. Lubię okładki książek świątecznych, ale rzadko sięgam po taką literaturę. Jakoś muszę mieć wenę do świątecznych historii. Obecnie jeszcze nie czuję tego klimatu, ale jakbym miała wybierać to chyba Wypożyczalnie bym wybrała na pierwszą lekturę w tym roku świąteczną :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha a ja z chęcią bym odwiedziła czyjś blog z recenzjami, gdzie szukać dużo opisów świąt czyli tej otoczki ;) pozdrawiam buziaki

      Usuń
  3. Generalnie mam tak samo, czytamy podobne autorki a niektóre nawet te same . Fajne propozycje wynalazłaś, Nie lubię tylko opowiadań kilku autorek a tak to bym wszystkie przeczytała, pytanie tylko kiedy ?? Zawsze coś świątecznego czytam w okolicach Świąt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to życzę wspaniałych świątecznych opowieści niektóre autorki świetnie piszą ale zawsze miło poznać kogoś nowego :) pozdrawiam

      Usuń
  4. Zobaczę co mają w bibliotece, ale mam jeszcze jedną pozycję do przeczytania z zakupionych w tamtym roku, a że czytam tylko w okresie świątecznym to przetrwała;) Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nowości w tym klimacie brak na dzień dzisiejszy hmmm i ja muszę poszperać bo jak nic coś na czytniku mam :) pozdrawiam

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie i różnorodnie. Z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno choć to bardziej obyczajówka jest haha o tym głośno się nie mówi, ale najbardziej czytana :)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Ależ wysyp świątecznych czytadeł. I ta kusi i ta nęci.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak oj tak i ta chwila- nastrój aby w lektorze świętami powiało Pozdrawiam

      Usuń