Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 20 grudnia 2022

Prezencik dostałam i serwetka mała

 Jak fajnie jak miło i przyjemnie dostać jakąś niespodziankę, no dobra dobra adresik podawałam, więc się można spodziewać hihi  Chwalę się dostałam od Lenki z bloga Zacisze Lenki... kochana dziękuję serdecznie za miły upominek- buziaczek  :)


powstała taka mała do kompletu który już kiedyś stworzyłam - serwetki chwile poleżały i już do kogoś powędrowały :) w realu troszeczkę ciemniejszy kolorek bardzo fajny na białą komodę


pozdrawiam serdecznie


9 komentarzy:

  1. Prezenciki zawsze są miłe, a niespodzianki nawet bardzo miłe. Super serweteczki, ja lubię takie ecru i przyznam nie lubię robić takich z części do połączenia elementów. Miłego przedświątecznego czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a może warto coś stworzyć właśnie z takich niewielkich elementów -ścisłych bo wtedy robótka się nie rozciąga na boki - obrus idealna sprawa :)pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Wzorki inne, ale kolor nitki taki sam, więc całkiem fajny komplecik powstał. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorek taki fajny orzech zdjęcie rozjaśnione - ale wyszło fajnie ;) pozdrawiam

      Usuń
  3. Fajne prezenty dostałaś, a serwetka rewelacja fajnie że Ci pasuje do reszty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwetek nigdy podobno za wiele jak ktoś lubi rzecz jasna ;) pozdrawiam serdecznie

      Usuń