Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

czwartek, 15 grudnia 2022

Zima - wygrana i takie tam bukieciki

 Rozłożyło mnie czy i u was panuje coś niezidentyfikowanego - jakoś wszyscy wokół po przeziębiani są ...

No i mamy piękną zimę -jak ja uwielbiam odśnieżać...w tym roku niestety mi nie wolno ooo



Kwiatki trzymały się dzielnie do tej chwili 

na działce pojawiły się panele - jak niektórzy określają prąd za darmo - zobaczymy W tej chwili są słabe miesiące brak słońca to i panele nie pracują ... z racji tego poległa kalina( na pewno jakaś odnóżka się znajdzie do przesadzenia no i ze dwie hortensję muszę przesadzić, ale to wiosną )

Ja lubię tworzyć coś z niczego to tak sobie suszki ogrodowe wsadziłam w koszyk doniczkę 



i z potrzeby - niewiele potrzeba kwiatek a reszta z ogrodu

To się chwale, a co tam wygrałam u Beatki z bloga My kobiety - zobaczcie jaki cudny hafcik , uroczy imienny magnesik mmm takich małych nożyczek do niteczek mi brakowało ;) Kochana dziękuję serdecznie :)))

a tak na marginesie gdyby ktoś miał chwilkę to polecam tak w klimacie świątecznym do poczytania- urocza opowieść choć... w nie każdym domu jest tak miło i słodko...


Pozdrawiam serdecznie




19 komentarzy:

  1. nożyczki to mega prezent ,bo ja zjadam kazda ilośc przerobie w nicość buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiadasz że nóg dostają hihi ;) bywa buziaki

      Usuń
  2. Zimę to ja lubię .....popatrzeć na nią przez okno !
    Cieszę się ,że prezent dotarl i się podoba ,czekam na oprawę haftu🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba się i to bardzo będzie miłym na wiosnę akcentem - jak się bardziej zacznę ruszać to oprawię:) pozdrawiam Beatko

      Usuń
  3. Ja też lubię odśnieżać i zima u mnie podobna. Z przeziębieniem się nie martw, jakiś wirus panuje. Ja też leżę prawie od tygodnia i mam cichą nadzieję , że do Świat mi przejdzie
    Prezenty fajne dostałaś, znam takie osoby co kolekcjonują nożyczki !! I ja mam ich kilka , przy tym nie przywiązuje do nich wagi
    Pozdrawiam i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nabijam kilometry jak taki leciutki śnieżek poprószy, to tak fajnie ze zgarniaczką spacerować;)
      Nożyczek to tak jak noży powinno być wiele, bo każde do czego innego powinny być ;)
      Pozdrawiam Aniu

      Usuń
  4. Super wygrana. U nas śniegu mnóstwo, syn szczęśliwy, bo może odśnieżać i zjeżdżać z górki. Za to córka nieszczęśliwa, bo jak tu chodzić w spódniczce i szpilkach na randkę? :P Hihi. Zdrowia Beatko, ja kurowałam się prawie trzy tygodnie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to masz już pannice i nie dziw że woli inną aurę ;) oj coś dziwny wirus panuje i wszystkich rozkłada tylko teraz już nie pandemia ....
      pozdrawiam cieplutko buziak

      Usuń
  5. No u was prawdziwa zima,u nas śniegu praktycznie nie ma wcale 😊😊😊😊 bukiety śliczne 😘😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu dziwne bo zawsze w centralnej Polsce śniegu brakło a tu proszę jest ... pozdrawiam

      Usuń
  6. Oj zima nam się zrobiła piękna, ale Ty zdążyłaś zebrać suszki do bukietów przed śniegiem. Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bukieciki ciut wcześniej powstały bo dotleniać się trzeba a że nic zrobić nie można to chociaż takie małe co nieco ;) pozdrawiam

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Piękna tylko niepotrzebne te roztopy :) pozdrawiam

      Usuń
  8. Pięknie Cię zasypało. Może zdążysz Beatko się wykurować do Świąt. U nas dzieciaki przynoszą ze szkół coś niezidentyfikowanego. Przy dzisiejszej modzie leczenia, bez antybiotyków, idzie im to na krtań, do uszu i oskrzeli oraz wraca. W efekcie 3 razy więcej dzieciny antybiotyków muszą wziąć. Pozdrawiam i zyczę Ci zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas dzieci w październiku, a teraz od grudnia dorośli narzekają i w wielu przypadkach antybiotyk idzie ...pozdrawiam Iwonko

      Usuń
  9. Szkoda że ten śnieg stopniał przed świętami . Mam na działce dwie lampy solarne to takie małe panelki są. Cały czas działają nawet teraz zimą. U mnie to faktycznie jest prąd za darmo . Jedną mam w domku wisi na ścianie i sama się ładuje przez okno. Druga lampa wisi na zewnątrz i oświetla ogród. Nie mam na działce prądu więc nie mam innej możliwości.Na blogu widać zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba sobie radzić jakoś dobrze że taka mała forma ci się sprawdza :) pozdrawiam

      Usuń