Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 27 lutego 2023

Luty przeczytane- Jax J; Rogoziński A

 W tym miesiącu jakże zwariowanym, o dziwo udało się przeczytać 

Górlikowski Marek - Państwo Gucwińscy 

ZOO - zwierzęta i wspaniałe opowieści. I ostatnie lata polityka zarządzania, teorie słuszne, czy też nie- nie mi osądzać ... Bardzo ciekawa książka polecam 400st 2021 r wy

 te książkę doczytałam w tym miesiącu, a czytałam i odkładałam jakieś trzy miesiące, ot coś na co musiałam mieć natchnienie ....

Besala Jerzy - Alkoholowe dzieje Polski czasy PRL-u

Procentowy płyn leje się wszędzie i wszyscy go piją od robotnika po artystów i polityków. Poznajemy wszystkie prawie sektory życia znane osoby w oparach alkoholowych .... Książka dość ciekawa ale gruba więc dobrze się ją czyta w odstępach czasowych, bo nadmiar trunków wpływa nużąco hihi ;) Polecam 700st 2021 r wy

 Długo odwlekana - a wiele osób przeczytało i pozytywnie się wypowiadało

 Jax Joanna - Dziedzictwo van Becków 1 cz

Saga rodzinna od pokolenia po pokolenie. Trudy miłości gdy jest podział społeczny, a wojna tuż tuż...trzeba mieć kolejną część by dopełnić opowieść. Bardzo ciekawa opowieść 408st 2014 rwy

Jax Joanna-Piętno van Becków 2 cz

Los różne płata figle, ale i niektórzy potrafią się dobrze ustawić i za to nie ponieść odpowiedzialności. Kolejne pokolenia i tajemnice, które kiedyś same wypływają na światło dzienne ... Fajna rodzinna saga. 384st 2016r wy

 To na koniec coś lekkiego kryminał na wesoło 

 Rogoziński Alex - Bardzo cichy rozwód 

Lubie ten styl i te formę twórczości autora, choć jakoś tym razem mi coś nie zagrało ... może te fantastyczne zniszczenia dokonywane przez bohaterów i te lekkie ściemy ot fantazja -nie moja bajka. Dobrze się czyta 344st 2022r wy 

Przeczytane 2023 roku

przeczytałam 10 książek  i 1550+2236=3786 stron

 z mojej półki wersja papierowa 1-  z czytnika 4

Pozdrawiam cieplutko i zaczytanego marca życzę 


12 komentarzy:

  1. Ja nie dorównuję liczbą przeczytanych książek nikomu , ale cieszę się w ogóle czytam . Swoje podsumowania robię tylko raz w kwartale, nie ważne dla mnie ile książek ważne ile stron, bo może być książka co ma stron niecałe 200 a może być książka co ma ponad 500 stron.
    Zarówno A. Rogodziński jak i J. Jax czekają u mnie w kolejce, ale fakt jest też taki że żadnych z Twoich książek nie czytałam !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dobrze że czytasz i czytaj to co lubisz :) ilość nieważna to po prostu indywidualna każdego sprawa co kto sobie tam liczy ;) Ta książka Rogozińskiego nie dla Ciebie napisał lepsze no ale czy styl tego autora lubisz to nie wiem :) Jax ciekawie typowa saga ... Pozdrawiam cieplutko i zaczytanego marca życzę

      Usuń
  2. Przymierzam się do "von Becków" i ciekawa byłam , czy warto się brać za tę serię. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy warto - świat który nie koniecznie musi się podobać, ale realia takie są wiele osób żyje - żyło wykorzystując różne przywileje. Autorka dobrze ukazała rzeczywistość ...a kto co wyciągnie z tej książki ... temat do dyskusji ... pozdrawiam

      Usuń
  3. O, przeczytałaś o Gucwińskich i zoo :) To była bardzo dobra lektura, chociaż też zasmucała pewną puentą i losami małżeństwa.
    Pozdrawiam serdecznie Beatko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Kasiu znasz :) Niejasność przepisów które nie obowiązywały, a potem czegoś się oczekuje ach bardzo fajna książka :) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Gratulacje, świetne tytuły. Bardzo inspirujące, chętnie poznam je bliżej zwłaszcza "Alkoholowe dzieje polski" . Mimo, że jestem przeciwniczką alkoholu, ten tytuł jakoś mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę książkę dobrze czyta się tak z doskoku hihi by temat nas nie zanudził bo im więcej stron to i wrażenie, że w kółko to samo haha zachęcam do lektury pozdrawiam

      Usuń
  5. Brawo Beatko. Joannę Jax uwielbiam, przeczytałam większość jej książek, pokazane przez Ciebie też, Teraz na półce mam Sagę wołyńską. O Gucwińskich może kiedyś przeczytam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autorka dobrze wplata wiele istotnych spraw w swych książkach ja to lubię - jak ja to mawiam wyłuskaj sobie przekaz właściwy ;) pewnie po coś jeszcze sięgnę Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Ciekawe książki przeczytałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję lubię czytać - tak w tym miesiącu nie mogę narzekać wyszło ciekawie ;) pozdrawiam

      Usuń