Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 12 kwietnia 2023

Marzec przeczytane Olejnik A; Kienzler I; Margielewski M

Dziękuję za pozytywną energię i ciepłe słowa ... co mogę napisać życie pisze własne scenariusze i nie zawsze jest tak jakbyśmy chcieli - mierze się z tym co mam i zbieram siły przed kolejną operacją...

Pozytywnie- to już marzec dawno minął, czyli czas na przegląd przeczytanych  Zapraszam :)

Obyczajówka 

 Olejnik Agnieszka - A potem przyszła wiosna 

Bohaterka to celebrytka, której nagle wszystko się wywraca do góry nogami. Nie każdy sobie daje rade i nie każdy może liczyć na innych ... Początek książki zaciekawia swą problematyką, a potem płyniemy w rozwiązaniach i decyzjach na lepsze jutro.  fajnie napisane 416 st 2022 r wy wznowione wydanie (2015)

Kienzler Iwona - Niezwykłe kobiety w nauce 

Fascynujące, ile to wspaniałych kobiet było i ile wniosły w naukę. Niezwykłe twórczynie, o których wiemy niewiele, a tyle zrobiły. Kobiety były niedoceniane i nadal kłody rzuca im się pod nogi. Świetna książka Polecam  384st 2022r wy

Margielewski Marcin - Zaginione arabskie księżniczki 

Ile tu jest prawdy, a ile jest dopowiedziane nie ważne. Problemy kobiet istnieją i zakazy jak i obyczaje arabskich krajów są .... życie w złotej klatce nie oznacza szczęścia ...bardzo ciekawa książka. 318 st 2020r wy 

 

Kossak Simona - Trzy żywioły 

Taki przekrój o wszystkim ....zwierzęta ... opowieści takie pobieżne, choć i z nich można się czegoś dowiedzieć. Szkoda że ptaki w ilustracjach są czarno-białe, bo do mnie nie przemówił ten fragment książki ...  Przebrnęłam, przeczytałam i tyle 392st 2022 r wy

 Jaros Magdalena - Ty pieronie ! Biografia Franciszka Pieczki 

Opis kariery aktora. Znajdziemy  tu wypowiedzi innych aktorów odnośnie ról w jakich pan Franciszek występował. O życiu prywatnym to tylko jest mała wzmianka. Szkoda, że aktor nie uczestniczył w tworzeniu tej książki ....  256st 2022 r wy 

Przeczytane 2023 roku

przeczytałam 15 książek  i 3786 +1766= 5552stron

 z mojej półki wersja papierowa 2-  z czytnika 5( reszta biblioteka)

Miło mi Cie tu gościć - zapraszam ponownie - pozdrawiam cieplutko

12 komentarzy:

  1. Przeczytałam kilka pozycji o losach arabskich kobiet, ale tej jeszcze nie. Te opowieści trochę dołują, ale są ciekawe. Pozdrawiam Cię Beatko serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko inna kultura -zwyczaje momentami szokuje, ale dobrze wiedzieć jak jest w innych krajach ... pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Podziwiam za ilość, choć tematy i przykrój różny to chwali się że czytasz !!
    Moje gratulacje , przyznam że żadnych z Twoich książek nie czytałam ale za większość z nich bym się zabrała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie Aniu, że coś przypadło Ci do gustu - tematykę lubie różną to kwestia mojej chwili ostatnio - lubię też czegoś się dowiadywać ale i ot zwyczajnie rozmarzyć się hihi ;) pozdrawiam

      Usuń
  3. Masz super czytelniczy wynik. Wszystkie pozycje zapisuję do przeczytania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo, polecam książki do czytania - miłej lektury pozdrawiam

      Usuń
  4. Lubię książki pani Kienzler, a tej jeszcze nie czytałam, chętnie po nią sięgnę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że coś dla siebie wypatrzyłaś - ciekawa książka - pozdrawiam

      Usuń
  5. Beatko ! Gratuluję czytelnictwa !!! Książka Olejnik może być interesująca. Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię książki które mają jakiś temat - problem życiowy ...Ta pozycja Olejnik właśnie takowy porusza i chwilo trwaj w dalszych losach bohaterów ;) dziękuję Ulu pozdrawiam

      Usuń
  6. Bardzo dobra była biografia Pieczki. Życzyłabym sobie, żeby więcej powstawało takich historii.
    Zdrowia i sił Beatko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak opowieść świetna choć ja lubie jeszcze ciekawostki ot takie życiowe smaczki wesołe - anegdotki ;) Z przyjemnością i ja bym o wielu osobach takie fajne historie poczytała :) pozdrawiam Kasiu

      Usuń