Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 8 maja 2023

Co w ogrodzie słychać

 W tym roku ogród musi sobie radzić - ja tylko spaceruje z aparatem i na wszystko przymykam oko jest pięknie. Małżonek jest dobry i cierpliwy to mi chwasty dzielnie wyrywa ok,  ok 2 miesiące temu jak miałam siły więcej to sobie popieliłam :))) A jest u mnie tak: na rondku puszkina (już przekwitła)

przed domem długa wąska rabatka - cebulica, prymulka, szafirki i tulipany



i inna cebulica 

a te rabatkę widzę z okna w kuchni - najpierw tak pomału prymulka potem szafirki i na chwile tulipany

szaleństwo było też fiołkowe, a takie w trawie białe i fioletowe 

psi ząb 

i kolejne tulipany




16 komentarzy:

  1. Kolorowy i bujny jest Twój ogród, chwastów nie widzę. Ktoś się musiał napracować. Życzę Ci zdrówka, żebyś sama mogła poszaleć między kwiatkami. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko rabatki wypielęgnowane ja dałam radę 2 miesiące temu, a teraz mąż je dopieszcza :) Najgorszy chwaścik wiosenny, a potem to się zagłusza :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękne kwiatki i super fotki. :)
    Muszę zebrać moje zdjęcia, bo też tylko fotki robiłam gdyż niewiele mogłam zrobić przez cały miesiąc.
    Życzę dużo zdrówka tak potrzebnego do prac ogrodnika. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nawet jak czasu nie ma dobrze właśnie co jakiś czas zdjęcie zrobic, by złapać tę chwilę :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Ta żółto-niebieska rabatka jest śliczna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie Ci kwiatki kwitną w ogrodzie, wiosna to jednak cudny czas !! A po zimie zobaczyć takie śliczne kolory kwiatów to sama radość.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna to taki moment wyczekiwany :) pozdrawiam

      Usuń
  5. Beatko ! Podziwiam Twoje kolorowe rabaty. Cudnie pomyślane i gęste ! Po prostu piękne !!! Mój mąż ogarnia różne płotki i pergole, stawia ciągle nową szklarnię, a rabatki czekają na mnie... i doczekać się nie mogą.
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu no niestety ogród to ciągła praca i czasami pozornie sie tylko wydaje że jest wszystko stworzone zrobione - a ciągle jest coś do zrobienia :) pozdrawiam

      Usuń
  6. Ależ u Ciebie jest pięknie. I kolorowo. W takim ogrodzie aż chce się przebywać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko dziękuję są przepiękne chwile które krótko niestety trwają - bo kwiatki szybko przekwitają a szkoda :) pozdrawiam

      Usuń
  7. Pięknie kolorowo. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń