Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 2 maja 2023

Kwiecień Przeczytane - Witkiewicz M, Stachula M, Rudnicka O, Starosta M, Kava A

 Miniony miesiąc to taki zwariowany emocjonalnie ....w takich chwilach różnie jest z czytaniem... miałam chwile bez książki, a miałam i wieczory gdzie czytałam jak szalona i oderwać się nie mogłam tak tak potrafię książkę przeczytać w dwa dni ;)  Bardzo dużo czasu też poświęciłam na edukacje... bywa że człowiek sam się musi leczyć ach i ech szkoda gadać ...

Wiedziałam, że będę miała trudne chwile, to postawiłam na sprawdzone lubiane autorki i przeczytałam

 

 Starosta Małgorzata - Tajemnica carycy cz 2

Komedia kryminalna - zwariowana, pełna nietypowych zachowań z poczuciem humoru - ot coś lekkiego i przyjemnego do poczytania. Lubie takie odskocznie od szarej rzeczywistości 352 st 2022r wy 

 

 Rudnicka Olga-Zgiń przepadnij cykl (Zezowate szczęście Tekli) cz 1

Tekla jest uważana za pechową dziewczynę, gdziekolwiek się pojawi, a już jej dopisują wszystkie nieszczęścia świata. Przezabawna opowieść oczywiście jest i trup, a co za tym idzie zagadka którą trzeba rozwiązać. Kryminał na wesoło, by sie odprężyć jak najbardziej jest ok 2022 r wy342st

Stachula Magda - Odnaleziona cykl (Lena) cz2 z 3 na dzień dzisiejszy

Jest to cykl, który najlepiej czytać w krótkim odstępie czasowym by nie stracić wątku. Nasza bohaterka się ukrywa, a przeszłość ciągle za nią podąża ...  Thriller psychologiczny.   2021 rwy 300st

 Witkiewicz Magdalena- Pierwsza na liście 

Książka została wznowiona i traf chciał, że przeczytałam jeszcze raz z przyjemnością (choć te określenie dziwnie brzmi, gdy się czyta o wyzwaniu i walce o życie ) 346st 2020 r wy wznowione z 2015

Kava Alex- Czerwony śnieg cz7 thriller

Po książkę sięgnęłam odruchowo, bo dawno tej autorki nie czytałam. Nie pomyślałam że to jest seria, choć wydaje mi się, że w każdej książce rozwiązują inna sprawę. Czyta się świetnie -moje ale, realne, to bohaterzy,  są niezniszczalni choć też może im się coś przydarzyć.   384st 2022

Przeczytane 2023 roku

przeczytałam 20 książek  i 5552+1724=7276stron

 z mojej półki wersja papierowa 2-  z czytnika 6( reszta biblioteka)

Miłego zaczytania w maju życzę 

12 komentarzy:

  1. Gratuluję, jest wśród Twoich książek i moja ulubiona autorka ( M. Witkiewicz) ale przyznaję bez bicia żadnej z Twoich książek nie czytałam, zresztą ostatnio mam jakiś zastój nie tylko w czytaniu, więc gratuluję Tobie wyniku . Książka ma sprawiać przyjemność a nie przymus. Do biblioteki nie należę żadnej ale z czytnika czasem czytam !!
    Pozdrawiam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu - czasami wolała bym co innego robić... ale ale jak się nie da - to się lubi co się da. To książka dla mnie jest tym miłym umilaczem czasu;)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Fajny wynik czytelniczy. Ciekawe książki prezentujesz. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja ciągle czekam aż Rudnicka napisze coś zupełnie nowego. Może się doczekam ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to jest nowa seria o pechowej rzekomo dziewczynie czy dobra - ja lubie czasami takie lekkie odskocznie Czytam teraz 2 cz - pozdrawiam

      Usuń
  4. Świetny wynik. Trzymasz poziom Beatko. Wydaje mi się, że czytałam "Pierwsza na liście", ale chyba inne wydanie. Pozostałych nie znam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję - na pewno czytałaś mi z głowy wyleciała i tak bez sprawdzenia nowa książka to złapałam ;) pozdrawiam

      Usuń
  5. Po bardzo ciekawe książki sięgnęłaś w minionym tygodniu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo lektur, ale tym razem nic dla mnie się tu nie znalazło.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypomniałaś mi o Alex Kava, muszę znowu sięgnąć. Carycę zapisuję. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń