Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 26 września 2023

Zabawa blogowa - czy to już jesień

 Przepiękną mamy pogodę i taka mogła by być jeszcze, tylko ja poproszę o deszcze ...bo ogród trzeba podlewać ... Co mi się kojarzy z jesienią kolorowe liście, ale takich jeszcze niema to choć jednego stworzyłam w tonacji beż (pasujący do kompletu serwetek )

idealna podkładka na moja półeczkę 

do zabawy u Magdy z Zacisze u Lenki

Jesień w ogrodzie a proszę bardzo rondko różane i samowola nagietkowa w realu wygląda fajniej róż przeplatany pomarańczą



rabatka z hortensjami- pinki coś nieduża w tym roku


 
I astry wzeszły na jednej rabatce - przesadziłam  na drugą w towarzystwie begonii, a to zielone to już szafirki które zakwitną wiosną :)



Pozdrawiam cieplutko

15 komentarzy:

  1. A u Ciebie nadal tyle kwiatów, co w lato :)
    Torebki zbieram takie kobiece skórzane najczęściej, bo z materiału nie przepadam.
    Uściski Beatko
    Ps. Piękna podkładka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha to strach cię zabierać na zakupy, bo zawsze coś wypatrzysz ;) Każdy ma jakiegoś bzika i coś tam w nadmiarze posiada, aż jestem ciekawa jak to u ciebie wygląda :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Wyjątkową mamy jesień, serwetka na czasie, a Twój ogród ciągle w pięknych kolorach. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepłą i suchą brr ciągle podlewanie ;) pozdrawiam Iwonko

      Usuń
  3. Śliczna podkładka Beatko, pierwszy raz widzę tego kształtu. Bardzo dziękuję za udział w zabawie. Wspaniały ogród. Ja też bardzo lubię astry. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i fajnie jest się u ciebie bawić :) pozdrawiam Lenko

      Usuń
  4. Fajna podkładka - urocza 🙂
    Uwielbiam jak kwitną astry , a u ciebie ich jest ogrom !

    OdpowiedzUsuń
  5. A myślałam że tylko u mnie szafirki puściły zielone listki, rośliny chyba zgłupiały tak ciepłym wrześniem, zresztą chyba nie tylko one :-) Listek super, muszę i ja spróbować taki zrobić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu szafirki muszą wypościć listki jesienią taki ich urok :) Ale faktycznie wiele roślin poczuło wiosne Ja jadłam nasze truskawki jeszcze wczoraj, bo panu zakwitły jeszcze raz :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Kolorowo i bajecznie, ja w tym roku posadzilam hortensje, oby zakwitla za rok 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję - a to zależy jaką kupiłaś - bo kolorowe są kapryśne (musi mieć odpowiednie miejsce żeby jej nie podwiało ) pozdrawiam

      Usuń
  7. Serwetka śliczna, ale najbardziej podoba mi się Twój ogród! Przepięknie tam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję sporo u mnie miejsca w tym ogrodzie jest ;) pozdrawiam

      Usuń
  8. Śliczna podkładka. Ogród też prezentuje się niesamowicie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń