Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 3 października 2023

Wrzesień przeczytane Starosta M, Stachula M, Rogoziński R,Socha N Margielewski M,

  Zawzięłam się haha, albo pozazdrościłam co niektórym przeczytania olbrzymich stosików książek :) Zatem sięgałam po coś lżejszego(moich znanych i lubianych autorów), by łatwiej sie czytało i taki mi wyszedł wynik - zdradzę, że stosik spory;) Dziś humor króluję zapraszam

 


Margielewski Marcin- Kłamstwa arabskich szejków 

Tym razem autor  ukazuje nam dynastie rządzących.  Z pokolenia na pokolenie i sytuacje jaka zaistniała pare lat temu ...kto rządzi. Kto wyciągnął rękę po władze ... Historia Arabii Saudyjskiej. 312st 2022rwy

 



Adaszewska Magdalena - Balsamistka cz1 są 3

Giną mężczyźni i nijak ofiar ze sobą nie sposób powiązać-do akcji wkracza emerytowany detektyw to pierwszy wątek.Drugi wątek to balsamistka, która stara się by zmarły ładnie wyglądał i tego dokonuje. Historia wciągająca i zaskakująca dość ciekawa. 2021rwy 320st


Gałka Robert - Hrabia karmannyj wór cz1 jest i 2

Akcja rozgrywa się w minionych stuleciach. Fajne stwierdzenie "Tyle jesteś wart ile ukradniesz" tak tak nasz bohater wkracza w świat złodzieja. Poznaje i uczy się fachu. Przyjemnie czytająca się opowieść  398st 2018r wy   



 

Starosta Małgorzata - Na tropie trupa 

Kryminał z humorem i tajemniczym zniknięciem. A zarazem podróżą po Kurpiach opowieściami i legendami coś wspaniałego. Jak ktoś lubi tego typu literaturę to czyta się świetnie.  2023r wy 320st

 Starosta Małgorzata - Nie słyszę cię kochanie 

Nagle nasza bohaterka nic nie słyszy i nie ma kontaktu z mężem. Zaczyna się śledztwo i wyjaśnianie - przeszłość też zagląda z ukrycia. Ciekawa opowieść choć chyba za długa...2023 rwy 463

Stachula Magda - Gdzie jest Emma

Znika dziewczyna - rozpoczyna się śledztwo kto ją widział ostatni. Kryminał dość fajnie napisany, wątki prowadzą od jednej osoby do drugiej byśmy mieli trudność w rozszyfrowaniu ;) 2022r wy 240 st

 


Rogoziński Alek - Siła złego na jednego 

Kryminał z humorem w tle. Ja lubię tą lekkość to zamieszanie z poplątaniem- w wyjaśnianiu kto jest winny. 2023r wy 336st


Socha Natasza - Macocha cz1

Tytuł wszystko mówi- pewnego dnia do tatusia wprowadziła się nastoletnia córeczka :) Takie lekkie czytadełko do podusi. 2019rwy 282st

 


Socha Natasza- Wkręcona w rodzinę cz2

 Mijają lata i nasza nastolatka dorosła i to teraz ona jest tą macochą dla dwójki małych dzieci. Opowieść jest fajna przyjemnie się czyta. Wcale nie trzeba znać cz1 by sięgnąć po tę 2021rwy 368st 

 Stryjewska Anna- Mistrzowie życia

Kończysz szkołę i trzeba się ogarnąć, czyli minione lata 90 handel dobry na wszystko. Młodzi ludzie wkraczają w świat dorosłych, a życie różne przeszkody układa. Miłość -seks-pieniądze czy też alkohol to towarzyszy naszym bohaterom. Tak niewiele stron, a tyle życia opisanego   256st 2018r wy

Przeczytane 2023 roku

przeczytałam 54 książek  i 15388+3295=18683stron

 z mojej półki wersja papierowa 2-  z czytnika 29( 23 biblioteka)

 

Było ciekawie ale, chylę czoła przed wszystkimi wielkimi czytelniczkami :) podziwiam też osoby, które mimo pracy wielu pasji też sięgają po książki :) Jesteście wielkie pozdrawiam i zachęcam dziś do dalszego czytania naszej rodzimej literatury :)

19 komentarzy:

  1. Piękny wynik czytelniczy Beatko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak już mam że czytam przede wszystkim rodzimą literaturę. Z Twoich książek nie czytałam żadnej, ale gratuluję Ci wyniku czytelniczego !!! Czytam aczkolwiek ostatnio weny brak do czytania, nic na siłę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu oczywiście nic na siłę muszą być chęci :) ale trzeba się też mobilizować by raz porobić a innym razem coś innego ;) pozdrawiam i fajniej opowieści na jesień życzę

      Usuń
  3. Nooo, wspaniały wynik czytelniczy :)
    P.S. Nie wiem co się dzieje z blogerem, ale kilkanaście razy próbowałam wpisać komentarz u Ciebie i nie mogłam się zalogować, chociaż byłam już zalogowana... Ot, taka ciekawostka. Nie wiem czy inni też mają takie problemy, czy tylko ja ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję -dziękuję :) Aniu ja też bodaj 3-4 miałam takie problemy u kogoś w ogóle nie mogłam zamieszczać komentarzy, albo mnie wyrzucało albo anonim ....coraz gorzej jest sie poruszać w tym świecie blogowym pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Piękny wynik Beatko! Lepiej niż u mnie;) Żadnej z tych książek nie czytałam, muszę poczytać opinie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję tak tym razem wyszło ;) Aniu balsamistka powinna Ci się spodobać :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. humor to świetna sprawa, czasem go brakuje wiec dobrze że dbasz o to by sie uśmiechać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo czytam i muszę mieć odmianę - lubie takie lekkie zabawne odniesienia do danych sytuacji - bo czy ich w życiu nie ma :))) pozdrawiam

      Usuń
  6. Brawa dla Ciebie za ilość przeczytanych książek. Niektóre wydają się bardzo ciekawe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Karolinko, czasami książkę dobieramy do nastroju i wtedy jak zauważyłam lepiej nam się podoba :) pozdrawiam

      Usuń
  7. Podziwiam za tyle przeczytanych książek. Ja ostatnio tylko robię prace szydełkowe, więc słucham audiobooków. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to też super muszę się i ja do nich przekonać bo na razie jakoś mi nie podchodzą :) pozdrawiam

      Usuń
  8. Widzę, że wybrałaś polskich autorów. Ja też preferuję naszych pisarzy. Sporo tego przeczytałaś. Mnie ostatnio intensywne czytanie nie służy. Oczy łzawią i nogi bardzo bolą, z powodu braku ruchu, więc odpuszczam, bo po troszeczku czytać nie potrafię, a jak zacznę, to nie mogę się oderwać. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko ja czytam wieczorami i nocą na leżąco- braki mam za to w oglądaniu wszelakich prawie programów -filmów....pozdrawiam

      Usuń
  9. Super kolekcja przeczytanych pozycji. Właśnie siedzę przy Na tropie trupa. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo mam nadzieje że spodoba Ci się styl autorki :) pozdrawiam

      Usuń