Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 12 grudnia 2023

Blogowa zabawa

 Ale najpierw polecę wam uroczy film  w kinie na podstawie książki z 2019 roku( obecnie jest wznowienie wydania) Bardzo fajna obsada urocze wątki i miło się ogląda. Moje podejście do filmów ja się męczyć nie będę i filmów czytać nie zamierzam, bo chcę się zrelaksować przy oglądaniu. To wybieram nasze rodzime produkcje ;) U mnie w kinie jest tani wtorek ...

Zabawa z niespodzianką w Zacisze u Lenki  wyzwanie na ten miesiąc to kolor czerwony. To wyszydełkowałam serwetkę - brrr zdjęcie trochę przekłamuje, bo kolor jest taki głęboki 


pozdrawiam serdecznie

19 komentarzy:

  1. Jestem w temacie Beatko. W miniony czwartek Byłam na spotkaniu autorskim pani Magdaleny Witkiewicz w naszym Klubie Seniora. Przemiła kobieta, o mocnej budowie i gołębim sercu, opowiadała jak pisała tę książkę i jak powstawał film. Najbardziej komiczne sytuacje są z życia wzięte. Gwiazda betlejemska wyszła Ci wspaniale, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko spotkania pozazdroszczę, to tylko na film jeszcze powinniście pójść :) To życie pisze najlepsze i najzabawniejsze scenariusze :) dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Bardzo ładna, wzór i kolorek super 👍👍👍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Do filmów polskich podchodzę "jak pies do jeża" :)) Serwetka wyszła przepiękna ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ...Ulu a wiesz, że człowiek zmiennym jest i warto popróbować ;) dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Lubię filmy o tematyce świątecznej szczególnie w czasie okołoświątecznym. Serwetka świetna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo to polecam film :) dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  5. Tak się właśnie zastanawiałam skąd ja znam tą książkę ale okładki nie kojarzę !!!
    Nie wiedziała że nakręcili film !! Fajnie że chodzisz na filmy rodzimej produkcji, choć ja nie przepadam za filmami polskimi.
    Serwetka super kolor i wzór jak najbardziej świąteczny !!.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu człowiek zmiennym jest :) Nam zakorzeniono że zagraniczne lepsze, a wcale nie :) Powinniśmy chwalić co nasze, a mamy czym się chwalić i to w każdej dziedzinie- temat rzeka ....dziękuje odrobina świąt w takim wykonaniu ;) pozdrawiam

      Usuń
    2. Zgadzam się z Beatą. Zauważ Aniu, że muzyka w polskich filmach jest najpiękniejsza i nasze komedie są zabawne. Może to kwestia tłumaczeń, albo kultury, ale zagraniczne komedie sprawiają wrażenie głupich.

      Usuń
    3. haha... Iwonko my mamy inne poczucie żartu niż za granicą- choć zauważyłam że i nasz wiek do przedstawianej sytuacji ma inny odbiór. Ja na przykład już nie ogarniam niby" znanych osób" z internetu. Dowcip na ich temat mi nie wchodzi, bo ich działalności nie znam haha tylko pytanie czy ktoś obecnie jest w stanie wszystko ogarnąć. pozdrawiam Iwonko

      Usuń
  6. Przepiękna serwetka. Bardzo dziękuję Beatko za udział w zabawie. Ślę serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam wiele pozytywnych opinii o tym filmie. Serwetka wygląda ciekawie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo film sympatyczny i aktualnie jedyny wart obejrzenia w kinie :) pozdrawiam

      Usuń