Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 20 grudnia 2023

Co nieco

 To tak na początek z ogrodu. Zdjęcie zrobione początek grudnia - zobaczcie jak ta moja choinka urosła -lampki już gdzieś w środku się ukryły :) 

i z drugiej strony 

to i czas jakieś ozdoby powyciągać -  girlanda ozdobiona drewnianymi figurkami i gwiazdki z.... nie wiem z jakiej rośliny takie cieniutkie rurki są

świecznik stworzony parę lat temu tylko poprawiony - szyszki się poodklejały ;)

taka ozdoba też u mnie już kiedyś była - ale ja lubię taką prostotę w dekoracjach, więc i w tym roku jest Wrzucam szyszki i łańcuch świetny do wazonu 

u góry ukrywam pudełeczko z bateriami tak by był przełącznik do góry

i efekt łał jest i w dzień i wieczorem - a na dodatek można przestawiać do woli

Sporo u mnie drobnych ozdób które dostałam i rozstawiam po mieszkaniu są i kupne świeczki :)

Po prostu takie drobiazgi po domu się rozchodzą haha wszędzie coś stoi i cieszy oko :) 

pozdrawiam cieplutko









10 komentarzy:

  1. To ja chyba odosobniona jestem bo w domu nie mam ani jednej dekoracji świątecznej. Tak już mam od lat niestety a w tym roku to szczególnie mi się nie chce. Najbardziej lubię ten czas po świętach bo wtedy już nic nie muszę .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam postanowiłam nic nie musieć i nie robić tak jak inni chcą ...i nie będę się do innych dostosowywać. Zrobiło mi się tak, gdy życie zawisło me na włosku ;) Lubię ozdoby i takie chwilowe sprawianie sobie radości - taki fajny inny klimat jest w domu :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Robisz tak jak ja. Ozdoby z poprzednich lat. Przyzwyczajenie, sentyment, ekologia. Choinka rzeczywiście urosła. Nawet sobie z tego nie zdajemy sprawy na co dzień. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie ozdoby okazjonalne są przez chwile, więc szkoda wyrzucać- lepiej schować i cieszyć się za rok, przecież tak szybko się nie zużyły ;) Oj rosną rośliny i to haha i to jest zmora ogrodnika :) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Taki wazon z szyszkami i lampkami to fajny pomysł :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak taka urocza ozdoba :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Piękne te Twoje dekoracje. Aż chce się na nich zawiesić oko. Kochana, z okazji świat chcę Ci życzyć wszystkiego co najlepsze, samych pogodnych chwil, niech nowonarodzona Dziecina błogosławi Tobie i Twojej rodzinie na ten niezwykły czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko :) pozdrawiam serdecznie i Radosnych Świąt

      Usuń
  5. Te szyszki w naczyniu to super sprawa. Ogromnie mi się podoba taka dekoracja. Inne ozdoby równie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję takie coś z niczego stworzone :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń