Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 22 kwietnia 2024

Coś prostego i Małe dekoracje Kwiecień

 Tym razem u Reni tematem dodatkowym w zabawie jest boże narodzenie

 Zrobiłam kiedyś tam -tak bez przekonania.... a teraz wydaje mi się ze fajna, inna, miękka kuleczka którą można sobie ułożyć. Uroczo sie prezentuje i faktycznie jest to bombka. ( opisu z gazetki tylko jak się szuka to nie można znaleźć, to i chwilowo nie mam )


 i lekko ściśnięta bo można sobie w dłoniach układać

I kolejna zabawa u splocika to też pozostańmy w temacie świąt tylko tych z jajkami.


 To u mnie coś bardzo prostego zmieniłam dekorację w wazonie na ...

Ale teraz mam dylemat jajka już wyjęłam i pomysłu brak ....podpowiedzcie co na lato stworzyć 

Pozdrawiam serdecznie
 


27 komentarzy:

  1. Do wazonu doradziłabym na wiosnę kamyczki i główkę jakiegoś kwiata lub długie róże, na lato - muszelki i dekoracje w morskim stylu. Pozdrawiam serdecznie Beatko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję Lenko wspaniałe pomysły ...tchnęłaś jakiś kierunek :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Bombeczka interesująca i fajna, tym bardziej przy zwierzętach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie też taka kulka się nada :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Bombka fajna i dobra przy zwierzakach, bo nietłukąca. :)
    Dekorację w wazonie też często zmieniam - były też jajka i były bombki i są suche bukiety...
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu kwietnia.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie były szyszki z lampkami, a teraz na ten muszę pomysł znaleźć ;) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Na lato, ale może bardziej na wakacje ja wkładam muszelki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszelki bardziej bym widziała w czymś mniejszym ten za duży ...pozdrawiam

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Były szyszki i lampki ...kasztanów w zeszłym roku nie byłam wstanie uzbierać, ale w tym kto wie- kto wie ;) pozdrawiam

      Usuń
  6. Ale super wygląda taka bombeczka! Bardzo oryginalna i fajnie można wykorzystać resztki włóczek. U mnie do odstąpienia😁 dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka ciekawa bombka. I myślę, że nie była prosta w wykonaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona sie fajnie sama skręcała ;) pozdrawiam Karolinko

      Usuń
  8. Bombeczka bardzo ładnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł taka bombka, też lubię do wazonów wkładać bombki,jajka , pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) czasami są takie wazony albo za dużo ich mamy że nie wiemy co i jak z nimi począć :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Dziergadełko pomysłowe, a do wazonu włóż gałązkę bzu.........pięknie się zasusza i wygląa super, a później hortęnsję.......i tak sezonowo można zdobić mieszkania Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm bzu nigdy nie suszyłam - a hortensje kolorowe mnie nie lubią bywa ;) pozdrawiam

      Usuń
  11. Fantastyczne połączenie pięknych prac w obu zabawach. Brawo :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz wiosna, kwiatów i gałązek pod dostatkiem, więc może teraz jakieś bukieciki?
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę poeksperymentować jak to będzie w takim duży wyglądało :) pozdrawiam

      Usuń
  13. Dekoracja z jajek super a teraz może kokonki- kulki świecące włożyć. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o fajny pomysł ale tak bliżej jesieni zimy by ładnie sobie je zapalać :) dzięki pozdrawiam

      Usuń