Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

czwartek, 24 października 2024

Wiązanki -stroiki

 Troszeczkę wcześniej, bo może podpatrzycie i coś sobie stworzycie :) 

do wazonu i taka okrągła ...ja tworzę z kwiatów które dostałam i na to akurat wpływu nie miałam, więc mój pomysł był taki 

 

czy się opłaca i ile to kosztowało ? 

koszt to zakup kwiatów około 60zł + podstawka 6,5+ kostka 3 ( kupiłam większą ilość kiedyś) ale można też użyć styropian, czyli razem wyszło = 70 zł 

zaprawę miałam - wkłady do wazonu wielokrotnego użytku - choinka z ogrodu 

o takie przydasie ( już zalane- zastyga dzień i przygotowane )

 i kolejny zestaw tym razem na tej podłużnej podstawce - z zeszłego roku (czasami warto coś jeszcze raz wykorzystać ) tym razem nie wiem ile kwiaty kosztowały, ale pewnie 3-4zł za główkę i jest ich dużo

 To na razie tyle

pozdrawiam serdecznie


1 komentarz:

  1. Piękne wykonanie. Ten drugi jest bardziej wyrazisty.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń