Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 30 sierpnia 2019

Przeczytane sierpień 2019 - Strzębecka J, Stachula M, Ćwirlej R, Świętek E, Misiołek K,...

I jak co miesiąc parę przeczytanych - niektóre trafione a inne no cóż, czasami tak bywa ;) Zapraszam na krótkie podsumowanie może i Tobie coś przypadnie do gustu :)

Świętek Edyta - Nie pora na łzy  cz 1 seria Nowe czasy
Sięgnęłam po te książkę, bo chciałam po wspominać lata dziewięćdziesiąte i wprawdzie co nieco z nich tam było ...autorka skupiła się tym razem na młodym pokoleniu, więc nie musimy znać serii "Spacer Aleją Róż" by przeczytać tę książkę. Były to lata gdzie człowieka miano za nic, a kto był cwany to coś tam kręcił, czy to na prawo czy lewo ;) Kluczowy wątek praca i dobrze ujęte ówczesne realia. 336 st 2018r wy

Świętek Edyta- Przeminą smutne dni cz 2
Nie samą pracą człowiek żyje - dobrze znać 1 cz tego cyklu, by teraz wniknąć w prywatne życie naszych młodych bohaterów ... Szybko trzeba było dojrzeć, by zmagać się z wieloma trudnościami losu ...tu cię prześladują, tam napadają, a gdy nie możesz sobie poradzić ze sobą- popadasz w nałóg lub dopada cię choroba ... Bardzo ciekawa opowieść. 384st 2019 r wy

Ćwirlej  Ryszard -Ostra jazda
Po nitce do kłębka ... czasami inne zdarzenie w rękach odpowiedniej osoby doprowadza do wielu powiązań. Zwłoki dziewczyny cóż wielkiego, a jednak nasza młoda policjantka odkrywa coś więcej i podąża śladem, oj mogło to się skończyć źle...w sprawie pomagają znani policjanci z innych książek autora - fajna historia. 512 st 2019 r wy 

Michalik Gabriel - Danuta szaflarska jej czas
Wspaniała osoba pięknego wieku dożyła 102 lat. Tyle lat to i wiele przeżyć... W tej książce oprócz życia głównej bohaterki mamy całą masę fragmentów z życia innych ludzi, czy dobrze, czy źle, trudno powiedzieć, zależy kto czego oczekuję. Me wrażenie, autor momentami się zapominał o kim piszę ...361st 2018 r wy

Stachula Magda -Oszukana
Na początku się gubiłam jakoś myśli nie mogłam zebrać o co chodzi - te przeskoki hmmm... żeby nie zdradzić pięty młoda dziewczyna w swym mniemaniu musi się ukrywać, tylko czemu taka naiwność haha albo szybkie zaufanie do napotkanego ;) Gdy trwa polowanie to i napięcie powinno rosnąć.  Sensacja może i dobra, ale poprzednie książki tej autorki o wiele lepsze. 
368st 2019 r wy

Maciejewska Małgorzata- Zemsta
Agata wyskakuję przez okno - samobójstwo tylko czemu. Grono przyjaciółek wkracza do akcji i szybko dowiaduje się o zdradzie męża. Zemsta niestety nie jest słodk ...Fajna opowieść o tym jak to koleżanki wzięły odwet... Lubie takie kobiece knucia ;) 480 2012 r wy

Michalak Katarzyna- Czerwień jarzębin
Chciała bym napisać że ...ale niestety nie. Pierwszą częścią była zachwycona - tą grozą, tymi wydarzeniami, to było coś innego w twórczości autorki ...a ta część no cóż, me wrażenie na siłę przypisywanie wszystkich nieszczęść danym bohaterom. Lubię obyczajówkę więc żyli długo i szczęśliwie mogło by zakończyć tę serie ...3 cz nie zamierzam czytać ...304 st 2017 r wy

 Katarzyna Berenika - Miszczuk  --Szeptucha ( cykl ma 7 książek )
Długo się zastanawiałam, czy ta seria jest dla mnie. Wiedziałam, że będzie specyficzna ...i to nie moje klimaty science fiction, fantasy- choć początek mi się podobał i w świat zabobonów, ludowych zwyczajów jak i zioło lecznictwa z chęcią bym się zanurzyła.  Dalej czytać serii nie będę, to nie moja bajka - wszelakim nadprzyrodzonym istotą mówię nie ;) 416st 2016 r wy

Strzebecka Julita -Nakarm mnie
Jeśli nie słyszeliście o chęci bycia grubym dla waszego karmiciela ..(o amerykance która się tuczyła dla swojego partnera, który jeszcze na tym zarabiał - a potem ją porzucił )  Świetna książka w której autorka ukazuję kulisy objadania się, a zarazem fetysz mężczyzn do nadmiernego ciałka, ale nie swojego tylko kobiecego. Nasza bohaterka nie dość, że walczyła ze swoją słabością to na dodatek wpadła w ręce lekarza który ją osacza ....walka z niemocą walka by przetrwać i dalej żyć. Czekam na kolejną tak dobrą książkę ...335 st 2017 r wy

Misiołek  Katarzyna -Księżycowa kołysanka
Książka jest pisana w dwóch czasach teraz i było. Opisuje losy dwóch rodzin - przyjaciółek które kupują wspólnie dom nad jeziorem by tam spędzać wczasy... i wszystko było by pięknie, gdyby życie nie pisało różnych scenariuszy, w których nie wszystko układa się po naszej myśli. Młodzieńcza przyjaźń nie zawsze ma odbicie w dorosłym życiu, gdzie pojawiają się sekrety niesnaski i nieporozumienia. 320 st 2019 r wy

Czytelniczo: 67 przeczytanych w tym roku i 21358 +3816= 25174 stron
I znowu biblioteka wygrywa  aż 6 książek, 2 papierowe moje i 2 z czytnika ;)

Miłej lektury życzę i pozdrawiam serdecznie :)

4 komentarze:

  1. Szalejesz Beatko;) Z Twoich przedstawionych czytałam tylko Zemstę i Leśną Trylogię K. Michalak. Mnie się podobała, ale przecież każdy może mieć inne odczucia.
    Zapisałam parę pozycji;) Dziękuję Beatko za ich przybliżenie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki pani Michalak połykam A książki pani Puzyńskiej nie mogę zmęczyć:)Ilość imponująca Beatko:)♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny wynik Beatko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wybrałam sobie nowe pozycje do czytania:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń