Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 3 czerwca 2020

Woreczki na szydełku

Z małym opóźnieniem, a jakże ...ale robótka musi nabrać mocy, by ja pokazać haha choć już od parunastu dni jej nie mam ;) Powstały woreczki kolejne innym wzorkiem tym razem - nitkę motałam na wszelakie tylko sposoby a co mi tam ....
( resztkowe wykorzystanie zgłaszam do zabawy u Ani)

i z innego ujęcia ten brąz z kawałkiem pomarańczy urzekł mnie ( nawet taka odrobina włóczki się przydała )
a i widok z drugiej strony, bo ułożenia włóczek jest inne
Mam nadzieje, że na jakieś przydasie się przydadzą - czy są już u nowych właścicielek nie wiem ;)

Pozdrawiam serdecznie

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, kolorowe !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne,a ten niebieski śliczny :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ten zestaw niebieskości też uroczy ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Właścicielki tych uroczych woreczków pewnie są zachwycone,że mogą schować w nich swoje skarby,a Tobie się rozluźniło we włóczkach, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie mi sie dłubało i przyjemnie jak jeszcze może być dla kogoś - czy trafiły do dzieci nie wiem :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Woreczki na szydełku, są obłędne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A to Cię wzięło na wykańczanie włóczek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha bo braki wielkie miałam w kolorkach i tak się jakoś skrawki poznajdywały ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Cudownie Ci wyszły te woreczki, Beatko.
    Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne kolory 😀na pewno sie przydadzą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń