Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 12 sierpnia 2020

Dwie szydełkowe serwetki

Stworzyłam pokazuję i odkładam na dobre czasy. Szybki pomysł szybkie stworzenie z myślą o kimś i białych komodach ;)  Powstały do kompletu do bieżnika o   i chwilowo odkładam bo pomyliłam daty ...miał być to prezent haha no cóż czasami tak bywa, że człowiekowi się wydaje  ;)

i z bliska

i druga

myślę że na stoliczek nocny jak najbardziej ok
Mam nadzieje, że blog się wczytuję i nie będzie żadnych niespodzianek jak trzeba będzie przejść na nową wersję ...
Pozdrawiam cieplutko :)


24 komentarze:

  1. Śliczne wzory serwetek, aż żal je zakrywać. Pozdrawiam Beatko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak urocze gdzieś na stolik nocny akurat ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Super. Ja też myślę o czymś szydełkoqym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu ja tylko szydełkowa, a dla ciebie to będzie miła odskocznia od drutów :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Fajne serwetki. Hihi, ja też mylę daty urodzin. Jednak znajomi wiedzą, że zawsze dwa dni w tą lub dwa dni w tamtą...
    Serdeczności Beatko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha kochana a kto by spamiętał wszystkie te daty - ja sobie głowy tym nie zawracam jak zaproszą to i dobrze - istotne osoby to wiem, że dany miesiąc;) Ja myślałam, że w tym roku okrągłe obchody będą i chciałam się wprosić haha:)
      pozdrawiam Kasiu

      Usuń
  4. Będą super prezentem :).

    A, że poczekają trochę w szafie nic nie szkodzi. Będziesz już przygotowana na właściwą datę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak i nawet trochę nitki zostało to jeszcze na niedużą serwetkę powinno starczyć :)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Fajne serwetki w nietypowym kolorze, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu kolor wygląda na szary ale jest taki łamany - fajna mogła by być z tego kiecka :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Serwetki bardzo klimatyczne :) i nietuzinkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne, zwlaszcza ta druga przypadła mi do gustu 😊😊😊
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne serwetki!
    Też wróciłam na starą wersję, bo nowa mi zupełnie nie leży:(
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ta wersja do końca sierpnia - mi z oporem wielkim się wczytywało post aby wszedł musiałam zostawić komputer bodaj na pół godziny :(
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Wyszły Ci super serwetki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Serwetki są cudowne, bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne serwetki, takie serwetki można wszędzie położyć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak na bieli czy też beżu, o nawet na brązie hah pstryknęłam fotki - ładnie się odbijają ;)

      Usuń