Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 4 września 2020

Cudze chwalicie a swego nie znacie - sierpień podsumowanie

Tak muszę w końcu wam pokazać, bo aż wstyd mieszkać tak niedaleko, a tylko tak szybko omijać i nawet na chwile się nie zatrzymać. Zawsze gdzieś się śpieszymy, a na swoją okolice czasu nie mamy bywa - wtapiamy się w tło haha... a jak jedziemy na wczasy, to achy i ochy w podziwianiu robimy.
 Czytajcie, że to ja  tak mam :)

Legionowo miasto me powiatowe ( potocznie zwane sypialnią ...) rzut kamieniem od Warszawy.W 2016 powstał na murze ( hmmm chyba  blasze) mural "1050 lat Chwały Oręża Polskiego"  jego długość około 750 metrów jest jak dotąd największym muralem w Europie  lokalizacja między stacją pkp Legionowo a Legionowo Piaski ....mankament nie ma gdzie zaparkować jak zwykle o czymś zapomniano ....

a ta wycieczka jest dla mnie za długa, bo to jednak sporo spaceru wokół a nie każdy wygrał nogi na loterii ...Modlin Twierdza tak niedaleko jest lotnisko ;) tutaj dobrze jest mieć mapkę zwiedzania
Jest to najdłuższy na skale Europy budynek warownia 2250 m długości


i zdjęcia z internetu


haha były lody, ale już smaki kwestia gustu z tej dobrej budki ;)
To i misz masz wszystkiego
Zużyte bo zakupów brak brawo ja ;)
dove żel- lubię tą kremowość,  linda mydło kokos zapach nie dla wszystkich, Farmona jantar wcierka do włosów - może i coś daje, elmex pasta do zębów- okej, AA krem pod oczy- spoko, AA krem noc C+ taki odżywczy z tych cięższych konsystencji, elfa pharm O' herbal - piling ziarnisty fajny odświeżający stopy i krem z  krwawnikiem dobry ( kosmetyki które z chęcią kupie )

Przeczytane 10 książek więcej o tu

robótki chusta i serwetki dwie
 
i moja łąka tak pięknie wygląda gdy sie podziwia, ale zejdźmy na ziemie i realia - wybuja toto schnie i jest idealne tfu tfu jak ktoś podpali... czyli wielkie zagrożenie .... męczyliśmy się by chociaż trochę skosić a i tak czeka nas jeszcze wielka batalia ja byłam  tą od zgarniania ;) czyli za rok albo kogoś wynająć albo kosić systematycznie ....ot bajek eko się nasłuchałam ...;)

Podsumowanie 2020 :
wyjścia- 9+11( smacznie) wczasy 1
Hobby - inne puzzle x 2, kwiaty krepina;)  szydełko
Kosmetyki- kupione  23,
 zużyte 64+6 maseczki saszetki, 12 próbek, 1 niewypał, 7 kolorówka
Książki-przeczytane 70 ( 17 inna tematyka, 10 moja)

10 komentarzy:

  1. Beatko, to prawda, że wokół nas jest mnóstwo ciekawych miejsc i wcale nie trzeba daleko jeździć. Lubię oglądać murale, bo są niepowtarzalne, ale ten jest strasznie długi...
    Co do łąki - też w tym roku za domem pozwoliliśmy rosnąć dziko wszystkim roślinom. Efekt był tego taki, że mąż musiał traktorem z kosiarką bijakową w tym tygodniu to kosić, bo tak wysokie różne krzaczki, trawy, kwiaty i osty nam wyrosły. Polecam Ci ten sposób na następny raz.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo długi i trzeba spory kawał drogi przejść by go obejrzeć - ale jest niesamowity :)
      Ja muszę kogoś wynająć zrobiliśmy to bodaj dwa lata temu, a tak moi panowie ręczną kosiarką koszą tylko trzeba wcześniej nim te piękne badylki mocy nabiorą haha ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Och te łaki kwietne, chyba rzeczywiście tylko do patrzenia w fazie kwitnienia, a potem pożal się człowieku. I do tego kwitnie krótko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do patrzenia przepiękne te wysokie białe kwiatki cudo ....ale to badyle sztywne no i trawa pokłada się coś okropnego- by teraz kosić ;)

      Usuń
  3. Inspirujący ten murar. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepiękna historia cudnie ujęta fajny projekt :)

      Usuń
  4. Prawda, "cudze chwalicie, swego nie znacie";) Interesujący mural i piękne miejsce. Świetna łąka, ale podczas suszy rzeczywiście jest zagrożeniem, mimo wszystko chciałabym taką łąkę;)
    Miłego dnia Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja się rozmarzyłam nawet chciałam maki sadzić ...tylko te późne koszenie ach ;)

      Usuń
  5. ja też się zgadzam, że wystarczy się dobrze rozejrzeć i znaleźć fajne i ciekawe miejsca całkiem niedaleko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak wiele pięknych miejsc nas otacza tylko w naszym otoczeniu to dla nas taka norma przyzwyczajenia :) Warto swą okolice chwalić.

      Usuń