Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

czwartek, 8 kwietnia 2021

Jajka i zabawa koronkowa...

 U mnie wiosna pomalutku, ale jak na razie obficie -to tu to tam pozwala drobnym kwiatkom zakwitnąć :)

a że miałam nawleczone na nitce koraliki to i jeszcze powstało parę ubranek na jajka - z nutką koralika :) jeszcze przed Świętami


 oczywiście udało mi się też jeszcze stworzyć dzwoneczki ( ja się sugerowałam wzorem - no ale dopasowywałam do swojej formy ) zabawa na blogu u Ani
 


to i jeszcze raz krokusy - wprawdzie miało ich tu być wiele, no ale trzeba się cieszyć z tego co jest - u mnie w trawie nie chcą rosnąć

Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny :)



28 komentarzy:

  1. Beatko wielkanocne jajka śliczne i niespotykane, dzwoneczki pięknie się prezentują na zielonych gałązkach. Co do krokusów może nie rosną tak gęsto bo krecik lub jakieś inne szkodniki zjadły cebulki (u mnie w ogródku też jest ich mniej niż zasadziłam i podejrzewam szkodniki). Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podjadki to nasza zmora ogrodnicza jak nic jakieś nornice pałaszują :) Ja mam psy wprawdzie łowne no ale stworzonka muszą wyjść gdzieś haha ;)
      dobrze że w tulipany mi nie włażą tfu tfu odpukać - pozdrawiam

      Usuń
  2. Dzwoneczki śliczne !!! U mnie w trawie krokusy też nie chcą kwitnąć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak wszystkiego nie można mieć - niestety :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Powiało śniegiem na choince:)buziaczki💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "nio " ale i słoneczko wygląda ;)
      pozdrawiam buziak

      Usuń
  4. Jajeczka i dzwoneczki śliczne.
    W ogrodzie masz już trochę kolorowo ale szkoda, że nie wszystkie krokusy zakwitły.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby pogoda psikusa nam nie spłatała to już z dnia na dzień będzie coraz to ładniej :)
      pozdrawiam Irenko

      Usuń
  5. Beatko zacznę od tego co mnie najbardziej interesuje czyli od dzwoneczków . Cieszę się skorzystałaś z mojej inspiracji i że tak ładnie Ci te dzwoneczki wyszły. Zresztą te jajca z koralikami też mi się bardzo podobają.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze kwiatki, a sprawiają tak wiele radości.Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Elu i spacerując po ogrodzie wyglądamy ich z utęsknieniem :)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Pomysłowe te koralikowe koszulki na jajeczka. Dzwoneczki mogą mieć szerokie zastosowania. Trudna jest tegoroczna wiosna, to i kwiatuszki wychodzą nieśmiale. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko strasznie duże wahania temperatur w tym roku mamy - miejmy nadzieje że już się będzie normować ...
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Bardzo ładnie wyszły Ci te dzwoneczki :) A ubranka na jajeczka mam i ja :) Pozdrawiam Beatko serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko ubranka na jajeczka wyszły super, ale to dzwoneczki tak przyciągają wzrok, że aż już chciałabym znowu ubierać choinkę.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha gdyby ta choina nie była na dworze, to kto wie kto wie, czy dzięki zabawie by się całym rokiem nie ubierała haha ;)
      buziaki Kasiu

      Usuń
  10. Jajeczka super wyglądają z tymi koralikami :).

    Dzwoneczki też Ci ślicznie wyszły :).

    Krokusy nawet w takiej ilości cieszą :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatki wiosenne oj cieszą niezmiernie i z utęsknieniem ich się wypatruje :)
      pozdrawiam

      Usuń
  11. I wiosennie i zimowo za sprawą ubranek dla jajek i dzwoneczków ,obydwie prace bardzo ładne 😊😊😊😊
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Haniu - wspólny misz masz :)
      pozdrawiam

      Usuń
  12. Super jajka i piękne dzwonki, ach aż zachciało mi się chwycić za szydełko :-) Piękna wiosna u Ciebie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak chwila z szydełkiem ;)
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń