Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 27 kwietnia 2021

Wiosna w mym ogrodzie

 Tak już na dobre zawitała ....o krokusach to już dawno zapomnieliśmy ale za to oczy cieszymy samosiejkami fiołkami pełno ich wszędzie ;)


o a tak wygląda kącik fiołkowy - czyli bystre oko wypatrzy te drobiny urocze

to i jest czas na śnieżyce te niebieskie najbardziej przykuwają wzrok, bo rosną u mnie w paru miejscach

ale są i inne z białym środkiem 


i białe jak nie mylę się

a na rondku szaleje puszkina - posadzone kiedyś może 30 cebulek bardzo impasywna


 

to i początek tulipanów uwielbiam takie domknięte 


o i jakieś żonkile są 


Chwilowo w ciepełku siedzę i się kuruje  - dwa tygodnie temu potwornie bolały mnie kości, a raczej mięśnie, a teraz jestem pociągająca .....;) bez obaw kwitnące prymule ob-foce za dzień lub dwa 

pozdrawiam cieplutko i mam nadzieje że te dzisiejsze -5 w nocy, to była pomyłka 








17 komentarzy:

  1. Ładne kwiaty. Już bym chciała wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna jest tylko taka kapryśna dość w tym roku od skrajności po skrajność ;)
      pozdrawiam Basiu

      Usuń
  2. Ty wiesz Beatko,że ja mam w moim ogrodzie jednego żąkila,😜😜😜😜😜😜😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O a ty wiesz że i u mnie po latach jeden wyszedł na rondku haha
      buziak

      Usuń
  3. Pięknie i kolorowo jest w Twoim ogrodzie Beatko. Anitce dziękuję za szczerość. U mnie trochę fiołków kilka prymulek kwitnie, nieliczne tulipany jeszcze w pąkach i to wszystko. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko i sporo tego masz - cebulowe to loteria najlepiej co roku kupować ach, a inne roślinki no cóż też bywają kapryśne ....bywa :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Beatko ale masz kolorowo, tylko pozazdrościć. U mnie trawa jeszcze nawet nie nabrała soczystego zielonego koloru. Dokładnie nic nie kwitnie :(

    Zdrowiej Beatko. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może przyjdzie czas i kiedyś coś tam zakwitnie Kasiu - no nie każdy musi bawić się w ogrodnika :) nie daje się ale coś mnie trzyma to i ubolewam bo siedzę w domu brrr buziaki

      Usuń
  5. Piękną masz wiosnę w ogrodzie. Ślicznie Ci kwiaty kwitną. Zdrówka życzę .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No to zdrówka Beato życzę. Marzą mi sie też pola fiołowe, ale mam niewielką kępkę posadzoną w ub. roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale już jest i nim sie obejrzysz to będzie w całym ogrodzie Beatko - pozdrawiam

      Usuń
    2. Elu staram się zapamiętać, ale ciągle mi się z Beatką kojarzysz no cóż i to piękne imię i to :)

      Usuń
  7. Przede wszystkim wracaj szybko do zdrowia!!!!A nogród już jest bajeczny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kwiatki zakwitły w Twoim ogródku,szkoda że wiosna w tym roku jest bardzo zimna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń