Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 2 kwietnia 2021

Serwetka - koszyczek

 Serwetka zaczęta  już sama nie wiek kiedy ...   mam  takie postanowienie, albo dokańczam robótkę, albo pruję ;) Co miesiąc coś tam wyciągam z pieleszy szafy haha 

Ta dam i tak powstała dość fajna serwetka - jej usztywniać nie będę niech delikatnie faluję :)

jest to serwetka z elementów takich przypominających jajeczka - pracowałam na dwóch nitkach cieniowanej i białej 

powstał też sznurkowy koszyczek miał być dla małej damy, ale widzieć się nie będziemy ...


 

U mnie jeszcze w ogrodzie bez szaleństw ....wychodzi sporo liści aby tylko mrozów nie było

Drodzy moli mili 

Wesołych Świąt Wielkanocnych, aby były radosne i napełniały nas nadzieją na lepsze jutro :)


13 komentarzy:

  1. Beato, Tobie również zdrowych i spokojnych świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa serwetka, w sam raz na ułożenie pisanek. Zdrowych, wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko śliczna serwetka, mam ten wzór w starej robótkowej gazecie, ale zapomniałam o niej, dzięki za przypomnienie :)
    Życzę Tobie również zdrowych Świąt !!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa ta serwetka. Ma ładny zestaw kolorów i kształt.
    Beatko, życzę wszystkiego dobrego na święta :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna serweta a ogród już jest ciekawy. Wesołych świąt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowych i wesołych świąt:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko ! Życzę Tobie – pięknych świąt. Niech Zmartwychwstały Chrystus obdarzy Cię łaską niekończącej się nadziei, silnej wiary i miłości, która pokona wszystko ! Wesołego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że serwetka wyjdzie cudowna, a koszyczek mnie rozczulił. Kochana Beatko, życzę Ci wszystkiego co najlepsze z okazji tych świąt Wielkiej Nocy. Niech Zmartwychwstały Pan nie szczędzi Ci swoich łask w codziennych sprawach, niech zamieni smutek w radość. No i może niech to będą wspaniałe święta, mimo wszystko. Radosnego Alleluja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko, ja wszędzie spóźniłam się z życzeniami, ale za to już na spokojnie mogę poprzeglądać blogi i zostawić komentarze.
    Super ta serwetka, a koszyczek w lato młodej damie też się przyda, do zbierania np. płatków kwiatów :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny koszyczek Beatko. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszelkiego dobra.

    OdpowiedzUsuń