Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 22 grudnia 2021

Choinka

 U mnie to już któryś rok z rzędu choina wygląda podobnie - cała ozdobiona jest w ozdoby przeze mnie stworzone. Jak to mąż powiedział, jest niepowtarzalna i inna być nie może ...

taką malutką mam na stoliku i tak jest kącik kartek z życzeniami


 

a dla odmiany ubrałam girlandę na poręczy w takie figurki drewniane 

;) u mnie Mikołaj już był - dostałam bon na zakupy od Anitki z bloga Nitki A nitki  kochana dziękuję serdecznie prezentem się pochwalę buziaki :))) Aniołek cudny

Aniu z Dziergadła,biżutki i reszta dziękuję za pamięć i cudną ręcznie wykonaną karteczkę buziaczek :)


Kochani Wspaniałych Świąt,

 pełnych pogody ducha,

 pozytywnych myśli i chwil szczęśliwych :)




13 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt! :)

    https://artidotum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba najbardziej nas cieszą choinki przystrajane przez nas wykonanymi ozdobami. Radosnych Świąt życzę Beatko Tobie i Twojej Rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie również zdrowych, spokojnych i rodzinnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostojna piękność!!!!! buziaczki z życzeniami Beatko!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna choinka, Beatko. Dziękuję za życzenia. Pozdrawiam serdecznie i również życzę wszystkiego co najpiękniejsze i najwspanialsze dla Ciebie i Twoich najbliższych na te święta. Niech to będzie wyjątkowy czas, mimo wszystko

    OdpowiedzUsuń
  6. Spokojnych i Zdrowych Świąt. A choineczka przecudna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nastrój już stworzyłaś odpowiedni. Wspaniałych Świąt Ci życzę Beatko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda Twoja choinka :)
    Wszystkiego najlepszego Beatko dla Ciebie i Twojej rodziny :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Beatko:) Tobie również życzę zdrowych, radosnych, pełnych miłości świąt!
    Piękne choinki, a drewnianymi ozdobami na girlandzie jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  10. ZDROWYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA 🙂🙂A CHOINKA JEDYNA TAKA....

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna choinka, zdrowych i spokojnych świąt 😊😊😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Beatko ! Pięknych Świąt, pełnych dobroci, miłości i radości ! Wesołych Świąt Bożego Narodzenia !

    OdpowiedzUsuń