Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 29 grudnia 2021

Przeczytane grudzień Margielewski M, Rogoziński A, Mirek K

 Zapraszam na przeczytane grudnia -będzie krótko, ale myślę że ciekawie :)

 Sabała Zielińska Beata -Pięć stawów. Dom bez adresu

Świetna lektura, o ludziach, schroniskach, które dzięki nim istnieją. Góry to miejsce które odwiedzamy, ale czy się zastanawiamy jak funkcjonują, czy jesteśmy odpowiedzialni ? Lektura która otwiera oczy, na to co się tam działo wiele lat temu, jak to wszystko funkcjonowało, aż po obecne czasy. Polecam wszystkim, którzy kochają nasze góry.   352st 2020 reportaż

 Nowak Krystian- Kebabistan 

 Przyjemna lektura o kebabach ich powstawaniu w Polsce. O ludziach, którzy postanowili u nas żyć i nas karmić ...Fajnie się czyta o czymś, gdy padają znajome nazwy miejsc. 192 st 2020 r wy reportaż

 

Mirek Krystyna- Niespodzianki losu 4 cz Jabłoniowy sad

Wspaniała rodzinna atmosfera, tak wspominam trzy pierwsze części. Czwarta to przedłużenie historii pani weterynarz- tak problem istotny tylko ma się wrażenie, że stoimy w miejscu. Za to końcowy wątek ma się wrażenie, że tak mało  istotny ...dobra obyczajówka.  352st 2021 r wy

 Rogoziński Alex- Teściowe w tarapatach 2 cz

Dwie teściowe o skrajnych poglądach wybierają sie na wczasy. Wstęp zachęcający nawet zabawny, a potem wkraczamy w wątek kryminalny.Wesołe kryminalne śledztwo trochę zawirowano, ale da się ogarnąć w całość ;) 336st 2020 r wy

Margielewski Marcin- Dubaj krwią zbudowany cz 3

Masz kasę, masz władzę jesteś panem...reszta się nie liczy. Wszystko można zatuszować, wszystko można ukryć, a świat widzi to co chce. Historie ludzi państw arabskich- opowiedziane przez kogoś i przekazane autorowi.  308st 2021r wy


 Podsumowanie czytelnicze  2021:

86 książek- 27739+1540=29279 stron okładki pochodzą z portalu lubieczytac
 
 No i jakoś tak wyszło że tematyki świątecznej w grudniu zabrakło: choć bodaj 2 lub 3 książki wokół tematu jak mniemam się kręcą ;)
 Pustka w głowie, co by tu poczytać.... niby trochę książek mam, ale jakoś nie wiem na co mam ochotę...ach
 pozdrawiam serdecznie

8 komentarzy:

  1. Powiem tak przeczytałam z zainteresowaniem bo wszystko co o książkach z takim właśnie czytam. Co prawda w życiu Ci nie dorównam pod względem przeczytanych książek i ich stron. Ale tak się właśnie zastanawiałam czy zainwestować w IV część Jabłoniowego sadu..... Trzy poprzednie oczywiście przeczytałam. Dwie pierwsze to zdecydowanie nie moje klimaty ale ta ostatnia mnie zainteresowała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja bym nie inwestowała- a zajrzała do biblioteki ;) ojtam ojtam dobrze, że czytasz i sprawia Ci to przyjemność :) Wspaniałych lektur życzę pozdrawiam

      Usuń
  2. Krystynę Mirek muszę przeczytać, chociaż pierwsze części czytałam dawno temu i nie wiem czy łagodnie wejdę w czwartą. Wpadł mi też w oko reportaż "Pięć stawów".
    Brawo, trzymasz poziom! W tym roku stron nie sumowałam, ale książek przeczytałam mniej.
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a masz jeszcze 2,3 i dopiero 4 to tak z rozpędu będzie może miło w każdym bądź razie lekko ;) Pięć stawów polecam koniecznie - pozdrawiam

      Usuń
  3. Dostałam kilka książek do czytania tylko znaleźć trochę czasu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu oj ten czas, mam nadzieje że w nowym roku troszeczkę go wygospodarujesz, na miła lekturę :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Pięć Stawów czytałam w ubiegłym roku. Też uważam, że powinna się zaleść w bibliotece każdego miłosnika gór.

    OdpowiedzUsuń