Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 31 grudnia 2021

Koronkowa zabawa

 To już ostatnie poczynania w zabawie na blogu u  Ani    Super wyzwanie - starałam się robić wszystko zgodnie z instrukcją, modelując jedynie do formy - dzięki dziewczyny za inspirację ozdobami świątecznymi :) Tym razem ubrałam bombki według filmiku Anny   Aurelia myszka szara


 Moja choinka w ogrodzie już któryś rok- zabłysła lampkami 

Szczęśliwego Nowego Roku


8 komentarzy:

  1. Piękne bombki i na pewno nie ostatnie, choć ostatnie w ubiegłym roku.
    Życzę szczęścia na Nowy Rok
    Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. I nawet bombki nie zmarzną w zimowe wieczory :). Dużo szczęścia w tym nowym, 2022 roku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję hihi to fakt ubrane ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko strasznie się cieszę z tych bombek bo wyszły Ci bezbłędnie. Cieszę się ze skorzystałaś z filmiki zaproponowanego przez mnie. uwielbia filmik Aureli.
    Dziękuję Ci bardzo za udział w zabawie.
    Pozsdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jakieś bombki mi w ręce trafiły to je ubrałam haha poszłam na łatwiznę bo czasu mało było na ażurki ;) Tak bardzo fajnie Aurelia filmiki nagrywa
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Z dużym opóźnieniem: wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    Śliczne bombki i choinka. Buziaki

    OdpowiedzUsuń