Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 20 listopada 2023

Książki z okładką świąteczną-zimową

 Przychodzi taki czas, taki moment,  że rynek wydawniczy zasypuje  nas nowościami. Święta -gwiazdka- prezenty to trzeba koniecznie coś kupić ... jak to jest że tego nie bierze się pod uwagę, ale najlepiej się sprzedaje haha nikt nie słucha, nikt nie czyta tylko wszyscy znają haha 

Okej okej ja szukałam ślicznych okładek o tematyce zimowej i klimacie świątecznym. Dziś autorzy których jak myślę jeszcze nic nie czytałam - czy kogoś znacie polecacie - napiszcie

 zbiór opowiadań

Rochowiak Aleksandra

Dorota Dea Makowska


Nika Kardasz
Dorota Schrammek
Iwona Mejza

Klaudia Duszyńska

Sylwia Kubik
Katarzyna Bester
Agnieszka Jeż

Marzena Rogala - no nic nie czytałam - może być ciekawie


Pozdrawiam serdecznie i zaczynam poszukiwania tych autorów, co już czytałam jakąś książkę

8 komentarzy:

  1. Jak wiesz rzadko czytam takie powieści, ale muszę przyznać, że okładki bardzo malownicze i zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu oj tak oj tak :) No niestety ta dziedzina obfituje zawsze w tak cudowne okładki, bo by cokolwiek powiedzieć o treści to trzeba przeczytać :) Chodzi mi oto czy jest świątecznie, czy jest ten urok i magia - ach i och słabo z tym ;) pozdrawiam

      Usuń
  2. Książka Świąteczna to zawsze sprawdzony prezent dla kogoś kto czyta. Przyznaję bez bicia że ani jednej Twoje książki nie znam . Fakt jest tego multum, ale mam swoich ulubionych autorów. M. Kordel, A, Przybyłek, K. Mirek i K. Michalak. Chętnie też sięgam po książki K. Wilczyńskiej i A. Krawczyk. Ale przyznam że okładki Twoich propozycji mnie zaciekawiły , faktycznie są typowo Świąteczne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Aniu wymieniłaś wszystkie autorki które i ja poczytuje i chyba najbardziej są znane :) Fajnych zakupów zatem życzę :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Właśnie byłam dzisiaj w księgarni i szukałam książek na prezent właśnie takich o tematyce świątecznej. Chętnie i ja przyłączę się do poszukiwań takich publikacji. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo i jak co roku zasypali nas propozycjami i już jestem ciekawa na co się skusisz :) pozdrawiam

      Usuń
  4. Tą pierwszą książkę widziałam na sklepowej witrynie i spodobała mi się. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielu autorów to może być ciekawe :) pozdrawiam Karolinko

      Usuń