Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 22 listopada 2023

Książki znanych autorów - okładki świąteczne - zimowe cz2

 Znane i lubiane autorki( czyli ja coś już spod ich pióra czytałam), chyba wszystkie coś napisały  przed świętami :)

 Zatem przegląd zaczynamy - zapraszam. Są to nowości wydawnicze :)

Karolina Wilczyńska

Magda Knedler
Anna Szczęsna
Dorota Milli
Natasza Socha
Agnieszka Olejnik
Agnieszka Lis
Magdalena Kordel

Katarzyna Michalak 

Krystyna Mirek ( mało świątecznie ale ale ;)
Natalia Sońska

Tekieli Joanna 

Przybyłek Agata

Joanna Szarańska

A może, kryminał na wesoło

Banach Iwona

Alek Rogoziński

Mi na razie udało się pozyskać dwie ostatnie - czytam :) 

Piękne okładki to i mam nadzieje, że opowieści będą cudne w klimacie zimy i świąt :) 

Pozdrawiam serdecznie może coś uda się poczytać

12 komentarzy:

  1. No teraz to rozumiem. Nic jeszcze nie czytałam ale na pewno prędzej czy później poczytam. Dużo tego fakt, J.Tekieli też lubię Kule tylko czas... powinnam nie odchodzić przez Święta od książek a tak się niestety nie da!!
    Pozdrawiam i przyjemnego czytania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha to fakt nie da się zamienić sprzątania gotowania na czytanie ;) Ale tak w między czasie może coś się przeczyta :) U mnie biblioteki jeszcze nic nie kupiły to taki słaby mam dostęp na razie :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Nie znam tych książek . Fajne propozycje na prezent. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w czym wybierać - bo wiele pisarek sie postarało :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Jak Ty to robisz Beatko, że tyle czytasz? Wzrok masz orli, do pozazdroszczenia i czasu dużo. Każdy by chciał, ale ma ograniczenia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko ja tego nie przeczytałam to są propozycje przed świąteczne - oczywiście z chęcią po coś sięgnę :) pozdrawiam Czy dużo czytam? czytam wieczorami, bo filmów nie oglądam i czasami w nocy, a sporo jest takich nie przespanych nocek lepiej mi się czyta niż szydełkuje :)

      Usuń
    2. Szydełko większe, niż literki, ale rozumiem, bo też lubię czytać.

      Usuń
    3. haha ja na leniucha to tak na boczku to tylko książka:)

      Usuń
  4. Ja chyba nie lubię tych świątecznych książek... Pozdrawiam Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu a ja przypuszczam że nie podchodzą Ci te przesłodzone książki i nieważne w jakim klimacie są napisane. haha bo są i takie gdzie ciężko w ogóle się połapać co ktoś miał na myśli, bo pisał na kolanie ....pozdrawiam

      Usuń
  5. Okładki bardzo miłe dla oka, ale ostatnio nie biorę się za taką literaturę. Może jak mi przez przypadek wpadnie w ręce, to przeczytam ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak słodkie okładki Aniu - dobre podejście jak wpadnie i jeszcze fajnie by było, żeby opowieść była taka życiowa z jakimś przesłaniem :) pozdrawiam

      Usuń