Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 29 listopada 2023

Szydełkowy sweter- zabawa blogowa

 I u mnie posypało, a że jest mróz to wokół poprószone i ślizgu, strach gdziekolwiek się wybrać ( u mnie śnieg w listopadzie czy grudniu to coś niezwykłego )

 Sweter biegnie do zabawy u Reni


 Sweter - nie pamiętam, kiedy był na niego pomysł. W lutym wyjęłam jako coś zalegającego w szafie i było tak - tył i dwa przody do pachy - paski naprzemienne kolor i szary

sprułam jednak i stworzyłam tak 

nić kolor połączona z szarą w pół słupkach nawijanych oczko przerwy ( wzór zwany mech)

i rękaw podwójny szary i o jednym nie pomyślałam, czy nie powinna to być taka sama składowo nić jedna z szarych jak ten kolor. Zobaczę po praniach co się zadzieje. Szara jest gładka, a kolor ma włosek - na tym zdjęciu widać różnice, że dziurki bardziej widoczne na szarym


Tworzony z tego co mam - kolor już nie dostępny w sprzedaży. zaleta swetra rękawy nie gryzą - przód i tył może podgryzać więc na koszulkę z krótkim rękawem idealny haha :) 

Pozdrawiam serdecznie

 



16 komentarzy:

  1. Resztkowy wyszedl bardzo pięknie, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super! Podziwiam za wzór. Dla mnie mech jest tak nudny że pruję oo kilku godzinach supłania. Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha to fakt jednolite dłubanie jest nudne bo nic się nie dzieje ;) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Pomysł świetny, podesłałam mail Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny sweterek, ważne że już zużyłaś te resztki z szafy i niewiele w niej leży. Pewnie jeszcze nie raz coś takiego znajdziesz !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niteczki leżą w pudełkach w jednej szafie, ale tak cichaczem przenoszą się też do szafy w sypialni jak i pudełeczka przy łóżku haha no do warsztatu dłubankowego ...oj znajdę, znajdę, bo jak ma istotka niezdecydowana jest to tak wiele rzeczy potrafi pozaczynać i odłożyć, bo coś tam innego w głowie zagra :) dzięki i pozdrawiam

      Usuń
  5. Faktycznie druga wersja tego swetra jest o wiele ciekawsza. Dobrze, że zdążyłaś go przerobić przed mrozami. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cienka bluzeczka, sweterek- kurtka przejściówka do samochodu na szybkie zakupy idealne połączenie Jak i taki zwyklaczek domowy licze, że sprawdzi się idealnie :) pozdrawiam

      Usuń
  6. Druga niepaskowa wersja jest ciekawsza. Wyszło super, tzn. zrobiłaś, bo samo nie wychodzi. :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Beatko samo nic się nie zrobi ale czasami sprawniej idzie :) pozdrawiam

      Usuń
  7. Super wyszedł sweterek,fajne kolorki 😍😍😍
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek prezentuje się fantastycznie, zgodzę się, że kolorki są super! Przyda się w zimie, mnie wczoraj i dziś zasypało za wsze czasy, odkopanie się z takich pokładów śniegu będzie nie lada wyzwaniem.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że się sprawdzi ;) Oj tak niektórzy wiedzą już że zima dosypała, nie zazdroszczę odśnieżania choć lubie. U mnie tylko no może z 5 cm śniegu :) pozdrawiam

      Usuń