Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 2 stycznia 2023

Prezent - zrobiłam chustę szydełkową

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ....

Lampka wina własnej roboty czemu nie - pierwszy raz robiliśmy i wyszło idealne ( dosładzaliśmy bo wolimy słodkie ) 


 Dziękuję serdecznie za życzenia i kartki (2 mąż dostał):)


 u mnie karteczki przez jakiś czas stoją na tak zwanej wyspie- stoliku 

i któryś rok z rzędu zawsze wyciągam te ręcznie robione.... ot moja słabość do takich dzieł - czyż nie są cudne

Dostałam też prezent od Anitki z bloga Nitki A nitki - kochana dziękuję buziak, skarpety super dla zmarzlucha  wieczornego idealne ;)
 

Chusta powstała .... odsłony nie miała i powędrowała do Dusi z bloga Syndrom kury domowej w zabawie Podaj Dalej  (zabawa idzie dalej, bo chętni już są )

pozdrawiam serdecznie



17 komentarzy:

  1. Fajne kartki dostałaś to bardzo miłe jak dziewczyny pamiętają. Chusta świetna, choć szczerze brakuje mi jak nic z kilku zdjęć aby obejrzeć ją z bliska !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to był spontan szybki postanowiłam już wywiązać się z zabawy ach a fotka zrobiona w pośpiechu ...:) pozdrawiam

      Usuń
  2. Tez uwielbiam kartki wykonane ręcznie. Kiedyś nawet takie robiłam. Wszystkie przedmioty wykonane ręcznie maja większą wartość, bo wkada się w nie serce. Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ręczne robótki są przeurocze :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Beatko samych wspaniałości na każdy dzień...potwierdzam chustę mam - jest mega., są chętni......ale nie mogę skontaktować się z Becią....możesz mi pomóc Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam ale już widziałam że Beatka odpisała ;) fajnie że prezencik dotarł i się podoba :) Zatem bawmy się dalej
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Chusta bardzo urodziwa, a skarpetki to fajny prezent :) Wszystkiego dobrego w nowym roku Beatko :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urocza jak wzór znajdę to może będzie kolejna - oj tak skarpetek nigdy za wiele a te będą wieczorne hihi pozdrawiam

      Usuń
  5. Piękna ta chusta, skąd wziąć ten wzór? Pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z internetu poszukam i prześlę ;) pozdrawiam Iwonko

      Usuń
  6. Przepiękna chusta jak marzenie :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta chusta. I dzisiaj w zimowej aurze jak najbardziej na miejscu. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Tej Dusi dooobrze 💕💕💕 chusta mnie zachwyciła i wzór i kolor - planowałam zrobić coś w tym stylu - a tu hyc wyskakuje mi takie cudeńko

    OdpowiedzUsuń