Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 10 stycznia 2023

Szydełkowe serduszka

 Powstały w zeszłym roku miało być niewinnie, ale jak się wkręciłam to poszłam jak burza ...I tak w ostatniej chwili postanowiłam wywiązać się z zabawy Podaj dalej i serduszka poszły w świat ... ale też były dodatkiem do świątecznych kartek, a kto powiedział że tylko gwiazdki muszą być na choince ;)

te się fajnie dłubało - takie słodkie

 coś większego i małego- kolejny wzorek

to i trzeba było coś wypchać szczerze- ślepa jestem na pół słupki, albo przejście z grubej włóczki na kordonek męczy hihi

to padło na takie, a że mnie wzory się nie trzymają to każde niby podobne jest


jeszcze coś tam było, ale widać zdjęcia brak a i prezenciki widoczne u obdarowanych ...haha było szybko, szybko ...;)

Serducha idealne na lutowe święto ...też...

Pozdrawiam serdecznie




28 komentarzy:

  1. Serduszka są przeurocze ,ja jestem nimi zachwycona 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne serduszka Beatko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są ładne, najbardziej podobają mi się ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne serduszka wszystkie i zawsze to jakieś urozmaicenie. Wszyscy wsadzają do kartek gwiazdki .. a tu masz serduszka. Przejście z włóczki grubego szydełka na kordonek i cienkie szydełko wcale nie jest takie łatwe dlatego ja z włóczki mało co robię , głównie z kordonka, może i pomału przybywa ale nie mam problemów z półsłupkami.
    Pozdrawiam i zdrówka życzę na ten Nowy Rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejścia tak w odskoczni z włóczki na kordonki oj oj gdy wzrok już siada - a w takich małych elementach pół słupki no nie widzę ich haha do książki okulary zakładam, a jak szydełkuję to chce coś oglądać i tu jest mój ból- bo bez okularów ;) Na choince wszystko może zawisnąć ja lubiłam wieszać cukierki kiedyś ...a jak porobiłam szydełkowe ozdoby białe to choinka ostatnio biała jest :) pozdrawiam

      Usuń
  5. Fakt dostał mi sie również tych serduch....Dziękuję raz jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice ideas. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne serducha! Do Walentynek jesteś przygotowana. Pozdrawiam noworocznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne serduszka!Pozdrawiam i zapraszam także do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. I do mnie takie śliczne serduszka przywędrowały :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a tak dla odmiany, jak mnie naszło to już myślałam o paru osobach ;)

      Usuń
  10. Świetne serduszka. Na pewno zachwycą i rozczulą obdarowanych. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Na zbliżające się Walentynki serduszka jak wymarzone :))
    Ściskam serdecznie Beatko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, o tak można je powiesić i jeszcze miesiąc oko będą cieszyć :)

      Usuń
  12. Śliczne wyszły te serduszka i te z kordonka i te wypchane (najlepsze różowe). Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyszły a na Walentynki jak znalazł 💖💖💖
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ one są cudowne. Idealne dla zakochanych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podobają te szydełkowe serduszka kiedyś sobie takie zrobię.

    OdpowiedzUsuń