Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 4 stycznia 2023

Przeczytane grudzień i podsumowanie

Co ja przeczytałam w grudniu, co nieco w klimacie świąt  z nowych wydań ;)

  Joanna Szarańska - Dziś zanucę ci kolędę 

Wspaniała kolejna książka tej autorki w temacie Świąt. Kolędnicy i historie ludzi wprawdzie nie wszystkie radosne, ale ukazujące  trud codzienności. A kolęda wokół się niesie - polecam 360st 2022r wy Autorka na końcu umieszcza opowiadanie co słychać u naszych ulubieńców z krainy zeszłorocznych choinek;) 

 Karolina Wilczyńska - Święta do wynajęcia 

 Świetny pomysł na opowieść w klimacie Świątecznym. Pewne osoby w średnim wieku się wynajmują a nawet otwierają firmę do wynajęcia by świadczyć usługi hmmm "Świąteczne "   urocza opowieść polecam 304st 2022r wy


Rogoziński Alek -  Pod czerwonym aniołem

W urokliwym pensjonacie, który został odcięty od reszty świata nawałnicą śnieżną na Święta. Jest paręnaście osób, które coś tam mają na sumieniu ....przypadek że nagle śmierć zagląda w to miejsce hmmm ale autor zakręcił, zamieszał by stworzyć tak mroczną historię oj dzieje się ....ja to lubię. Kryminał na wesoło 368 st 2022r wy 

 

Sieczko Jakub - Pogo

No nie ...forma taka którą można różnie odebrać jako trud i zmagania i wszelkie przeciwności, które stają na drodze tych co niosą nam pierwszą pomoc ....ale jest i ale... wrażenie pretensji do wszystkiego i wszystkich hmmm może ja tylko mam taki odbiór, bo trafiam na tych nieszczęśliwców co nas leczą z litości ... reportaż dobry, choć jako opowieść lepiej by się odbierało 102 st 2022r wy

Podsumowanie 2022 roku

przeczytałam 60 książek  i 20229+1134=21363 stron

8 z mojej półki wersja papierowa- 13 z czytnika = pozostałe książki zostały wypożyczone z biblioteki wspieram czytelnictwo, by placówek nie zamknęli ;) 

Najwięcej 5 książek - Margielewski Marcin 

Dubaj i wszelkie historie co się tam dzieje za tak zwanymi drzwiami - ciekawe i każda książka ma inny temat

4 książki(seria) Mili Dorota- obyczajówka Każda książka  opowiada o innej osobie - bardzo fajne mi się czytało - lubie taką codzienność oczywiście jak coś się tam dzieje ciekawego  ;)

 4 książki  Rogoziński Alek - kryminał na wesoło - lekko napisane choć coś ostatnio autor lubi uśmiercać - mi taka forma kryminału odpowiada

To była urocza przygoda z ratownictwem - górami - coś wspaniałego polecam

 3 książki Beata Sabała Zielińska- TOPR

Agata Komosa Styczeń- Tatarniczki o kobietach i wspinaczce

 

ostatnio szukam książek, które  niosą ze sobą jakieś informacje, by się czegoś dowiedzieć np.Magda Gessler, Szwaja Monika- Dupersznyty, Kapuściński Paweł- Pandemia, Mariusz Urbanek- Profesor Weigl, Kamil Janicki - Pańszczyzna, Józef Białek - Czas niewolników, Joanna Kuciel Frydryszak - Służące do wszystkiego i wiele innych

Ale musi być też coś przyjemnego Joanna Szarańska oj muszę nadrobić bo autorka ma sporo książek


 Sporo tego i tak przeglądając to tematyka u mnie różna, ale bardzo ciekawa- bodaj jedna była słaba.... a reszta kwestia chwili momentu i naszego nastroju w odbiorze ;) 


Pozdrawiam serdecznie i wielu wspaniałych opowieści życzę - zaczytanego 2023 roku 








21 komentarzy:

  1. Bardzo dobry wynik Beatko. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję super wyniku Beatko. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny rok zakończony z sukcesem! Chusta z poprzedniego postała super dopracowana. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. 60 książek to ładny wynik, gratuluję, ja też chodzę pożyczać książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypożyczając w pewnym sensie wspieramy placówki by je nie pozamykali ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Ciekawe podsumowanie. Ze świątecznych Szarańska u mnie na pierwszym miejscu. W grudniu przeczytałam "Krainę Zeszłorocznych Choinek", teraz, w styczniu "Krainę Spełnionych Życzeń", za rok poszukam "Dziś zanucę Ci kolędę". Zaciekawiły mnie książki z ratownictwem, taternictwem, będę szukała.
    Wspieram biblioteki, bo tylko stamtąd mam książki;) Nie wyobrażam sobie, że miałoby ich nie być.
    Wspaniałego zaczytanego roku Beatko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu zapisuj to co wybrałaś bo polecam :) Niektórzy nie mają dostępu do czytników albo po prostu nie stać jest nas na kupowanie parunastu książek miesięcznie ;) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. Ciekawe zestawienie książek o tematyce świątecznej.
    50 przeczytanych książek to dobry wynik :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, oczywiście chodziło mi o 60 przeczytanych książek :)

      Usuń
    2. dziękuję mam nadzieje że cos fajnego dla siebie wypatrzyłaś :) pozdrawiam i zapraszam ponownie

      Usuń
  7. Uwielbiam świąteczne książki więc chętnie przeczytam twoje propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dwie obowiązkowo ale jeszcze serie kraina zeszłorocznych choinek;) pozdrawiam

      Usuń
  8. z tych książek nic nie czytałam, ale świąteczne mnie zaciekawiły:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę przez rok się nazbierało różnorodnych lektur. Oby 2023 r. też był udany czytelniczo. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rocznie można tego nie ogarnąć ale fajnie się patrzy co też się czytało :) dziękuję coś na pewno poczytam
      buziaki

      Usuń
  10. Cudowny wynik czytelniczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń