Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 17 marca 2023

Chusta szydełkowa - zabawy blogowe marzec

 W marcu jak w garncu, ale jakiś kolejny krokus jest  ;) Tak kiedyś chciałam mieć krokusy w trawie, no niestety pomysł się nie udał - za rok zwyczajnie gdzieś większość znikła

a do zabawy do Reni  z bloga to co lubię o tu
i Magdy z Zacisza Lenki o tu temat rudy to tak u mnie jest go trochę

w tym miesiącu stworzyłam chustę - każdy rząd inna nitka więc dowolność to jest to co lubię. Jak tak patrzę to się zastanawiam czy jeszcze nie dorobić, bo trochę jeszcze nitki mam -muszę pomyśleć na co starczy ;)


to i pierwsza praca z zalegających wykonana - brawo ja :) 

pozdrawiam serdecznie


40 komentarzy:

  1. Chusta jest prześliczna. Według mnie powinnaś trochę dorobić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, po patrze na ile mi starczy nitek bo tej szarej już nie mam :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Pięknie wyszła ta chusta, a dzięki różnym kolorom dobrze widać strukturę wzoru. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na tym ten wzór polega by go podkreślić - taka pastelowa była by dla mnie idealna ;) dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Świetna ta chusta i doskonały pomysł robić ją z resztek włóczki . Renia będzie miała w czym wybierać bo ja też na jej zabawę posłałam chustę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie można poszaleć kolorystycznie :) dziękuję Aniu pozdrawiam

      Usuń
  4. Kapitalna chusta, wzorek super i kolorki się ładnie prezentują, piękność. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja szydełkowa chusta niekoniecznie, ale Twoja mi się podoba i kolory i struktura, jak masz jeszcze niteczki to dorób będzie większa 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bo ja tylko szydełkowa jestem - większa faktycznie by była lepsza :) pozdrawiam

      Usuń
  6. Ja zdecydowanie wole druty, ale świetna jest ta chusta:) podoba mi się pomysł wykorzystania włóczkowych resztek, bo i u mnie ich nieco zalega:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja bym chciała śmigać i na drutach, no niestety próby kończyły się bólem kręgosłupa ;) Tak jest to fajny wzór na kolorowe resztki - pozdrawiam

      Usuń
  7. Przepiękna jest ta chusta!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała chusta, podoba mi się kolorystyka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko ! Z chęcią zaglądam, bo chusta... ja właśnie skończyłam swoją drugą chustę i niebawem pokażę. Twoja bardzo mi się podoba - kolory lasu. Cudna !!! Ciekawa jestem czy wzory sama dobierałaś i mieszałaś czy według konkretnego wzoru robiłaś ? Ja chusty robię według dokładnego wzoru. Inaczej nie próbowałam. Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu według wzoru robiłam to jest parę rzędów, które powtarzasz- dobór kolorów czysta fantazja twórcy hihi czyli moja. To kolory - dana nitka podkreśla fragmenty i wydaje się że jest coś innego :) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  10. Beatko, zachwycam się Twoją chustą.
    I dzięki Tobie już wiem, że kwiaty które widziałam podczas sobotniego spaceru to były krokusy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko dziękuję - śliczne małe kwiatuszki i to z nich jest droga przyprawa szafran ;) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Brawo Ty! Chusta jest bardzo oryginalna. Podoba mi się :) Przerabianie zalegających włóczek to chyba postanowienie niejednej dziewiarki na ten rok, czytam i słyszę o tym co rusz, sama też się staram ;) Pozdrowionka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zachwycamy sie włóczkami coś pokupujemy, nie przerobimy i nagle mamy zbiory hihi Pozdrawiam

      Usuń
  12. Wspaniała chusta, super wzór. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje Beatko :) Ciężko wraca się do porzuconych projektów. Super wygląda chusta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu - haha ja powiadam że mi szydełka gdzieś powędrowały - ale faktycznie odkłada się i po niby chwili mamy inny punkt widzenia na to co robiliśmy :) pozdrawiam

      Usuń
  14. Też lubię nieprzewidywalność barw w robótkach stąd me niezachwiane umiłowanie melanżowych włóczek 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  15. Jako maniaczka chust chętnie podpatruję nowe wzory i rozwiązania 🐰🐰🐰

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten jasniutki szary fajny moze uda się dokupić i zrobić otok...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melanże ciekawie wychodzą a jak się w nich dobrze czujemy to można poszaleć barwami :) i chyba właśnie liczyłam na dokupienie tej szarości no poszukiwania nitki nie wyszły ooo to jest urok zalegania włóczek ;) pozdrawiam

      Usuń
  17. Bardzo ładna chusta, podobają mi się kolory. Ciekawa jestem czy powiększyłaś czy nie.
    Pozdrawiam,
    🦋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilowo nie -spróbuje poszukać tej szarości a jak nie to powtórzę te same odcienie :) pozdrawiam

      Usuń
  18. Bardzo ładna chusta, super wzór. Dziękuję Beatko za udział w zabawie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna chusta i super pomysł na wykorzystanie resztek nitek :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję faktycznie można sobie kolorystycznie poszaleć nitkowo mi się marzy taka w pastelach hihi kiedyś :) pozdrawiam

      Usuń