Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 10 marca 2023

Stroiki kompozycje wiosenne

 Miałam posadzić przebiśniegi zapomniałam bywa - ale mam malutką już pierwszą wiosnę krokus 

Trochę wcześniej trochę szybciej, bo muszę wiele spraw poodgarniać. Powstały u mnie takie stroiki na cmentarz ...coś dostaję coś dokładam i tworze coś z niczego ...

coś blade zdjęcie wyszło

do wazy
i na pomnik


do tego są też bukiety do wazonów - z których wypinałam jedne kwiatki by dołożyć inne - no tak by pasowało do stroika :)) 

wiele niewiele ale ogarnięta jest :) 

pozdrawiam cieplutko ja chce słoneczka w nadchodzącym tygodniu, bo muszę ogród jeszcze ogarnąć choć trochę ....


22 komentarze:

  1. Piękne kwiaty, aż czuć wiosnę w powietrzu, choć u mnie za oknem szaro buro ...
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak szaro buro i ponuro - gdzie jest słońce ;) pozdrawiam

      Usuń
  2. Pierwsze dwa stroiki szczególnie zgrabne wyszły i kolorystyce prawdziwie wiosennej. Dwa następne są mniej wiosenne, ale też ładne. Ja muszę kupić gotową wiązankę na grób męża, ale czy trafię ładną? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko ekonomia w różach tkwi, bo te pewnie długo będą stać nie każdy dziś może sobie pozwolić na zakup...ja tylko powiedziałam że żonkile można wyjąć i niech stoją, ewentualnie wpiąć inny kwiatek ;) Iwonko kupisz tylko kwestia ceny, a te niestety poszybowały ....pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja to leń jestem choć mam sporo osób na cmentarzu, to wolę kupić gotowe stroiki, Nie chce mi się myśleć. Ale Twoje bardzo mi się podobają. Ten pierwszy typowo wiosenny w pozostałych są róże które bardzo lubię !!
    Brawo Ty za pomysł i wykonanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu pierwsza dla mnie i kwiatki wiosenne bo ja- my często coś nowego stawiamy :) pozdrawiam

      Usuń
  4. U mnie dzisiaj krokusy zasypane śniegiem:( ale stroiki wyszły Ci świetnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie poprószyło tylko ;) pozdrawiam i dziękuję

      Usuń
  5. Bardzo ładne kompozycje. U mnie wszystko śniegiem zasypane a czeka mnie cięcie drzew. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ja bym chciała już hortulusie róże poprzycinać :) pozdrawiam

      Usuń
  6. Stroiki są rewelacyjne, delikatne , zawsze można coś dodać w zależności od pory Roku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - tak te z różyczkami będą dłużej leżeć i powiedziałam że żonkile można wyjąć :) pozdrawiam

      Usuń
  7. Stroiki wyszły niezwykle imponująco. Mam nadzieję, że krokusowi nie zaszkodziła zmiana pogody. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Karolinko :) Krokusy są z tych wytrzymałych no ale wiadomo jak jest słoneczko to się otwierają ;) pozdrawiam

      Usuń
  8. Ojej, haki ładny ten z tymi bordowymi liśćmi. Bardzo pięknie skomponowane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzięłaś się ostro do roboty, nie to co ja :)

    OdpowiedzUsuń