Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

niedziela, 29 października 2023

Czas na stroiki i wiązanki

 Jak co roku przychodzi ta chwila, że trzeba coś stworzyć a że ja lubię układać kwiaty to dla mnie żaden problem coś tam ułożyć ... kwiaty dostarczyła mama Moje zadanie to tak wykombinować by na wszystko starczyło ....

Do małej wazy

taka podłużna dość spora i oczywiście jeszcze jest bukiet do wazonu, ale to tylko na gałązkach to i nie pokazuję ( całość idzie na grób cioci - siostry mojej babci)

kolejny stroik jest stworzony w latarence, która jest zrobiona przez mojego męża- pare deseczek farba cóż wielkiego poco przepłacać ( do tego róże- drobna chryzantema do wazonu, taki bukiet. Całość idzie na grób babci )

Pozdrawiam serdecznie




18 komentarzy:

  1. Śliczne i pomysłowe wiązanki wykonałaś. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stworzyłaś kompozycje, masz do tego talent :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne stroiki zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne, florystka może się z Tobą mierzyć
    Latarenkowy stroik bardzo ciekawy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bogate w kwiaty są Twoje wiązanki. Ja miałam więcej identycznego świerku, lecz mniej żywych kwiatów. Długo nam te wiązanki poleżą, bo świeże. Kwiaciarze przygotowują świerkowe podkłady z dużym wyprzedzeniem i one potem szybko się sypią, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko no muszą robić wcześnie by był czas jeszcze na sprzedaż :) Z własnego doświadczenia świerk srebrny leży i leży ...zielony szybciej się sypie, ale i tak poleżą nasze wiązanki do wiosny :)) No i Iwonko są nie powtarzalne :)) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Świetne są Twoje stroiki , zwłaszcza że ceny gotowych powalają z nóg a coś na tych grobach położyć wypada !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu wypada, czy nie wypada to już każdego sprawa - róbmy tak jak czujemy :) W jednych rejonach jest kwiat w innych wiązanka, a gdzie indziej świeczki kopciuchy .....dziękuję, tworze tak jak czuję no i z czego jeszcze mam :) pozdrawiam

      Usuń
  7. Fajnie, że sama potrafisz stworzyć takie kwiatowe wiązanki - przynajmniej masz co Ci się podoba i za połowę ceny. Wyszły elegancko.
    Pozdrawiam serdecznie Beatko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu - a powiem skromnie jest to co jest, bo ja te kwiaty dostałam to i wielkiego pola manewru nie było ....haha ale to sztuka stworzyć coś z niczego ups haha :))) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Kolejne śliczne stroiki. Masz do nich rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Karolinko - Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń