Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 13 października 2023

Kardigan szydełkowy

 Ostatnio coraz częściej nie mogę pisać komentarzy, jak się udaje to anonimowo idzie z podpisem, ale teraz u Kasi wyświetla mi się błąd wysłania i informacja że jest chroniona (tak od parunastu dni)....czyżby nachodził koniec blogowania ...zatem wybaczcie, że gdzieś mnie niema w komentarzach, nie wiem co z tym zrobić....

 Powstał, bo może coś takiego mi się przyda .... powstał z pewną myślą ...

Fajny kolor i miało być lekko zwiewnie, zrobiony od góry - długi. rękaw 3/4, etamin chyba 12-  14 szt zużyłam 


taki wzór czyli nic wielkiego słupki i oczka

i miało pasować do sukienki, którą stworzyłam lata temu


sukienkę można nosić przód -tył  ;)

Taki sposób wykonania kardiganu ma to do siebie, że pod szyją jak dla mnie, jest za dużo robótki. U mnie nie ma tak zwanego zakładu, na siebie przodu, w większej ilości - jest dopasowane. Fajna rzecz jak chcemy mieć zakryte ramiona. Kolejny haha w planach- robiony od dołu ;) 

Kardigan wędruje do zabawy u Reni


Ups zdradzam kreacji nie założyłam, a powinnam się w nią przebrać, było minęło - będzie na inną okazję

Pozdrawiam serdecznie 



14 komentarzy:

  1. Super takie lekkie okrycie, trochę ochroni, trochę jako dodatek do stroju podstawowego. Kiedyś, dawno, też podobne robiłam, chyba wrócę do nich. Przypomniałaś i podoba mi się. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś takiego zwiewnego - polecam fajna sprawa :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Ale dzieło Beatko ! Fajnie wygląda w zestawieniu z sukienką. W moich latach studenckich takie długie swetry nosiło się do spódniczek mini lub do szortów. Moda wraca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha to jest myśl Iwonko do szortów, lekkie zwiewne okrycie gdy ma się naście lat ;) Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  3. niestety z wystawianiem komentarzy mam tak samo- właśnie jestem po 3 krotnej próbie, ale się udało. Co więcej zauważyłam, że ten problem dotyczy lapka, bo z telefonu już takich problemów nie mam. Tyle, ze telefon uważa że jest ode mnie mądrzejszy i zmienia mi słowa na takie jakich ja nie chce;) co zrobić.

    Piękna jest cała kreacja, nie tylko kardigan i na pewno jeszcze nie raz w niej zabłyśniesz:)Ilość pracy imponująca :) dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym klikaniem można oszaleć tylko już pojawił się problem że wcale nie chce komentarza dodać - telefon okulary muszę zakładać, no ale trzeba popróbować ;) dziękuję za miłe słowa pozdrawiam

      Usuń
  4. Co do komentarzy się nie wypowiadam bo z tel. Nie wystawiam a w lapku nigdy nie miałam problemów. Korzystam z przeglądarki CHROM i mam wgrany Windows wersja 11.
    Co do kardiganu to jestem w szoku, bo zawsze taki chciałam mieć, ale nie jestem w stanie go robić , bo robię rzeczy które szybko się kończą nie lubię robic takich wielkich projektów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ups ja nie mam głowy do takich spraw no i wszelakie urządzenia mnie nie lubią wiecznie mi coś szwankuje - zawiesza się, chyba jakieś pole wytwarzam ...Aniu wielki i niewielki bo podwójne słupki czyli szybka sprawa :) pozdrawiam a może jednak się skusisz by taki stworzyć :)))

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba ten kardigan. Ma bardzo ładny kolor. Na razie nie mam większych problemów z komentowaniem, zobaczymy na jak długo. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach i ech to pewnie kwestia co mamy doinstalowanego Dziękuję Karolinko i pozdrawiam

      Usuń
  6. Bardzo ładny kardigan. Wygląda lekko.
    Jeżeli masz kłopot z komentarzem, czasem trzeba po prostu odświeżyć stronę, a czasem dobrze zmienić wyszukiwarkę.
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  7. To u Ciebie Kasiu nie mogę ostatnio nic napisać ciągle ta sama informacja błąd w wysyłaniu ...Pozdrawiam serdecznie buziak

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie pasuje do sukienki, wzór super 👍👍👍
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń